Krampjes (Infacol)

Bij mijn dochter werkte dit niet, ik heb sinds dat ze ongeveer 2 maandjes is Bach Bloesem druppels en dit werkte bij haar het beste met buikkrampjes maar ook het slapen en de sprongetjes... daarbij is ze afgelopen voor het eerst ziek geweest en ze is bijna 1 jaar.. ik heb deze druppels bij Greetje Engelmoer (zoek maar op op Google) besteld... ik zweer erbij en wil niet meer anders. 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 
Groetjes Chantal
 
Ik heb het ook gebruikt, onze dochter ging er heel veel van poepen, maar de krampjes gingen niet weg. Uiteindelijk zijn we bij een osteopaat terecht gekomen. En daar kwamen we er achter dat ze last heeft van haar nekje, wat zich dan uit in darmkrampjes. We zijn nu 4 x geweest en nu heeft ze geen krampjes meer. 
Zijn advies was overigens on koemelk te vermijden, omdat moeilijk te verteren is. Ik gebruik nu nutrilon prosyneo. Succes! 
Je jan ook altijd met Nutricia bellen. Zij adviseren ook heel goed. 
 
Wij hebben het gebruikt maar vond het vervelend voor elke voeding te doen vergat het wel eens. Overgestapt naar Probiotica Mini en Dr Brown flessen helpen hier beter als die van Avent.
 
Hik krijgen blijft echter, darm krampjes vallen mee.. Het blijft een proces dat darmpjes moeten wennen. Onze kleine is van 1 feb.
 
Terug
Bovenaan