krampjes maar pas over 10dgn nod

met innesteling word tog bedoelt daT de bevruchte eicel een plekje probeert te zoeken maar dan?

hihi
Terremoto

ik copieer je naam nu gewoon

weet ik zeker dat het goed is hihi

nee het is niej mn ei die is al geweest (denk ik) dat voelde anders die krampen

dit isnet of er iets heen en weer rolt of zo vet vaag en raar om uit te leggen haha

jij ook veel plezier

De innesteling is als het eitje al een plekje heeft uitgekozen om te nestelen. Dat nestelen kun je dan voelen. Sommige meiden verliezen dan ook een beetje bloed.
Als het goed genesteld is dan ontstaat er een zwangerschap en als het zich niet kan nestelen dan wordt je ongesteld. Heb ik ook maar gelezen hoor, niet uit eigen ervaring!
Succes!

nou maar ff dan maar he haha
raar dat je dat kan voelen dan toch

Ja in de baarmoeder zoekt ie een plekje. Je krijgt iets meer afscheiding, zodat het eitje zijn weg beter kan vinden. Tussen 9 en 11 dagen na de eventuele bevruchting is het eitje aan het innestelen en dus na dag 12 moet ie ingenesteld zijn en geeft ie het stof HCG af die je dan kunt testen. Oh ja 1 op de 3 heeft een innestelingsbloeding omdat het eitje een bloedvaatje raakt in de baarmoeder bij het innestelen
Ik heb geen bloeding gehad alleen iets rozige afscheiding, dus wie weet!

Oh!   Net of er iets heen en weer rolt???? Misschien is je ei er nog niet uit waar die zich wilt nestelen??!! Haha! Grapje hoor!! Maarre ff serieus nu, nee dat gevoel ken ik niet. Maar ik hoop wel voor je dat het de innesteling is!

he Dames,

Gisteren avond op ned 2 is een doc over het leven voor de geboorte was erg mooi om te zien ging over de bevruchting en innesteling en de eerst 12 weken. Volgens komt volgende week weer het vervolg. Misschien kunnen jullie het nog we bekijken bij aflevering gemist.

groetjes nell

hihi grapjas

nee het is ook aan de rechter kant van mn buik onderin grrr nu wil ik het weten ook haha

Terug
Bovenaan