krampjes. ( menstruatie)??

Hallo meiden,

... Ik dacht: plaats hier nog een berichtje.
( zie voor die andere: naam: dromertje. onderwerp: kan ik zwanger zijn?).

Mijn vraag is: heeft iemand van jullie ook last gehad van menstruatiepijn/ lichte krampjes. En bleek toch zwanger te zijn?!

Mijn kwalenlijstje tot nu toe is

- al een week last van gevoelige borsten. ( dit wordt steeds erger).
- sinds vandaag veel naar de wc.
- vorige week een infectie gehad. ( komt vaak voor als je zwanger bent). heb het ook wel vaker gehad, maar was toen niet zwanger...
- drie dagen last van menstruatiekrampjes.

Durf nog niet te testen namelijk! ben zo bang dat mijn lichaam me voor de '' gek '' houdt!! stiekem wil ik het wel, maar wil wachten tot het weekend!

doeg!!!
 
Testen is toch echt het enige dat je duidelijkheid kan geven. Ik vond de onzekerheid veel erger dan een negatieve test. En je kunt inderdaad de normale menstruatieklachten hebben en zwanger zijn.

Hoop voor je dat het raak is.

Liefs Supertje
 
Ben je inmiddels al overtijd? Dat is het belangrijste zwangerschapssymptoom. Daarna gewoon testen (of zelfs ervoor, genoeg testen die het al eerder kunnen).

Daarnaast:je kan jezelf zo goed voor de gek houden. Zeker de eerste cyclus na de pil was bij mij altijd erg heftig en ik was overtuigd zwanger te zijn, maar geen van de keren was het daadwerkelijk raak!

Om op je vraag terug te komen: ik heb nooit buikpijn gehad voor een positieve test als ik zwanger was. Pas rond 5,5 week kwamen de kwalen, eerder niet. Ik voelde me vaak wel iets anders maar ik had echt een test nodig om bevestiging te krijgen. Na de 5,5 week zwanger heb ik wel veel krampen gehad. Het lijkt op menstruatiekrampen maar dan wel veel heftiger. Vooral bij de eerste was dat heel erg. Een teken dat alles aan het groeien en oprekken is.

Succes!
 
Tsja, volgens mij zit er maar 1 ding op: een test doen.
Dat kan tegenwoordig al 4 dagen voor de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden. Menstruatieachtige klachten en veel plassen zijn idd. symptomen, maar kunnen net zo goed ergens anders van komen (ongesteld moeten worden).

Maak je niet gek en doe lekker een test!
 
hoi dromertje,

ik dacht in de eerste maand na het stoppen van de pil ook dat ik zwanger zou zijn. Pijnlijke borsten en zweverig gevoel maar mijn lichaam hield mij voor de gek.

Ik heb zelf slechte ervaring met de testen die je al 4 dagen vóór je menstruatie kan gebruiken.
Deze gaven bij mij een negatief resultaat , terwijl ik toch zwanger bleek te zijn.

Dus ik zou ook zeggen.....koop een test en gebruik deze op of na de dag dat je verwacht ongesteld te worden.
Succes!
 
Hoi Dromertje,

Ik herken een aantal dingen. Ik heb vorige week een dag gehad met een branderig gevoel in mijn keel, vandaag weer. Sinds gisteren wat steken (geen krampen) links in mijn lies. Mijn borsten zijn sinds vorige week gevoelig. Het lijkt op een beurs gevoel, maar alleen als ik ze aanraak of als ik 's avonds mijn bh uit trek, ik kan er ook niet op liggen met slapen. Eentje lijkt zelfs te groeien, eentje is altijd iets kleine geweest dan de andere maar deze lijkt nu te groeien, zelfs mijn man heb ik gisteren laten kijken of het zo is want je bent snel geneigd om overal vanalles bij te denken. Tenminste ik denk wel eens dat je doordat je dingen leest ook sommige dingen "denkt"te voelen of "denkt" te zien.
Ik zou normaal gesproken zaterdag weer aan de tijd zitten, dus ik wacht gewoon af, meer kan je toch niet.

 

Het is zo lastig, een test is de enige manier om er achter te komen!
Je kan jezelf allerlij kwaaltjes laten voelen, die er misschien niet eens zijn. Je lichaam en geest nemen je zomaar in de maling. Een vrouw en haar hormonen pffff geen pijl aan op te trekken hihi en soms zijn het inderdaad de eerste tekenen van zwanger zijn!

Hoop dat je snel kan testen, en je uitslag hebt!
Is die negatie dan f kan je altijd nog als je menstruatie uit blijft nog eens testen.
 
Hoi,

Dat is een lastige, ja het kan allemaal op een zwangerschap wijzen, maar dat hoeft niet!
Ben je al overtijd?? idd clearblue kan vanaf 4dgn ervoor maar geeft dan 55% zekerheid, 2dgn ervoor is dat al 95 ofzo?!
Ik heb ook altijd krampjes gehad in het begin van de zwangerschappen, nu zit ik wk 12 en is dat weer voorbij!!

Succes gr MJ
 
Terug
Bovenaan