krampjes. ( menstruatie)??

Hoi hoi,

bij mij begon het bijna net zo als je beschrijft. Zere borsten, mega veel plassen (het was toen warm dus ik dacht meer drinken is meer plassen), en gewone ongestelde klachten. ik durfde niet te testen. heb het uiteindelijk toch gedaan, om hoe dan ook duidelijkheid te krijgen. Was ik zwanger, dan wist ik dat zeker, was ik niet zwanger dan wist ik dat ten minste ook zeker. nu was ik al wel 5 dagen over tijd toen ik de test eindelijk durde te doen. En inderdaad zwanger!!! nu 8 weekjes!
 
Hallo allemaal,

Ik mag me nu dan ECHT hier op dit forum aanmelden... Ik ben namelijk ZWANGER!!!
Kan het nog niet helemaal geloven, maar heb gisterochtend en avond een test gedaan en er kwam meteen duidelijkheid. Twee dikke vette strepen! wij zijn zo blij.
Ik ben nu in week 5. van mijn zwangerschap. Eigenlijk dus week 3?! maar goed, volgende week bel ik met de verloskundige voor een afspraak. Sinds vanmorgen ook misselijk. Maar hoef nog niet over te geven. Wel spannend allemaal zeg! En dat terwijl ik er een heel goed gevoel over heb. Drie jaar geleden een mk gehad. Maar wist toen meteen dat het niet goed zat! Ben ook veel blijer...

Ik zal me zo klaar maken, moet werken de hele dag! Bah. Dat is een nadeel als je beroerd bent!

liefs, dromertje
 
Terug
Bovenaan