krampjes, ontlasting etc..

Kijk eerst eens naar je eigen eten, misschien zit daar iets bij wat ze niet trekt? koffie, koolzuurhoudende dranken, vruchtensap?
Ik gaf altijd cinababy, is homeopatisch en het hielp meteen! Ze heeft het maar even nodig gehad, toen bleven ze weg!
Succes
 
Wat bij onze zoon goed heeft geholpen, ik geef ook borst en fles, is 2 druppeltjes maiskiemolie door de fles doen. Ik ben nu een week verder en de pijnlijke scheetjes en krampjes zijn totaal verdwenen. Dit was een tip van een verloskundige. Ik had ook al venkelthee geprobeerd en echinababy en de hele mikmak maar dit had echt het meeste resultaat!
succes, gr Li
 
hoi

vervelend he die krampjes, het doet zo'n pijn. mijn dochter nu 9 weken heeft het ook regelmatig. ik heb cinababy druppels van VSM ik vind dat het zeer zeker verlichting geeft. wat ik ook vaak doe is een kruik onder mijn trui en haar met haar buikje tegenaan. Een warm bad helpt en haar navel en onderbuik masseren met massageolie. En als laatste tip, de kleine dicht tegen e aan dragen in een draagzak. succes.

liefs linda
 
ik dronk liters venkelthee, en dat hielp wel. Dat ze erg moet drukken is wel normaal, gaat vanzelf over (mijn zoon kreeg erbij ook nog is een heel rood hoofd), alles moet nog rijpen en dat dus ook. Maar goed, venkelthee hielp en ook cinababy, van vsm.

Succes,
Linda
 
Hoi Yamila,

Wij hebben in het begin venkelwater gebruikt tegen de darmkrampjes en zijn later overgegaan op Cinababy (= van VSM).
Mika kreunde ook enorm als hij moest poepen, maar eigenlijk is dit vanzelf overgegaan.
Mika krijgt vanaf het begin al de fles, maar misschien moet jouw kindje wennen aan de combinatie borst/fles.
Vraag het anders eens na bij het cb.

Succes ermee!

Groetjes Chantal.
 
Hoi,

Een wetenschappelijk bewezen remedie: direkt stoppen met koemelk. 75%(dit is ook wetenschappelijk bewezen) van de kinderen is allergsich voor koemelk. De een wat meer dan de ander.Maar op 100% zeker is uw kind in meerder mate allergisch hiervoor.
Helaas zitten er economische reden achter het feit dat de overheid ons onjuiste voorlichting verscaft.
Maar zoekt u maar in GOOGLE op de worden melk en allergie en er gaat een wereld voor u open.
STOPPEN,STOPPEN,STOPPEN!!! met koemelk.
 
Terug
Bovenaan