Krampjes

Hoi, wij gebruikten sabsimplex, dat hielp wel en is een homeopathisch middeltje. En onze baby had veel moeite tijdens het poepen, daar gebruikten we forlax voor wat goed hielp. Verder, veel masseren, liefde geven en je baby door deze moeilijke tijd heen helpen. 
Helaas heb ik nu bij al mijn kinderen gemerkt dat de eerste 3 mnd gewoon het zwaarst zijn. Wij liepen ook veel met ze, veel huid- op huidcontact evt zelfs in slaap wiegen, dag en nacht.. ja, het is slopend maar we deden dit met veel liefde.. onze zoon is nu 9 mnd en we hebben zo’n heerlijk kind :) hij is heel vrolijk en we voelen elkaar goed aan. 
Ik ben nu weer zwanger en op mijn moeilijke momenten sleept dit kereltje me er gewoon doorgeen met zijn lach en vrolijkheid. 
Sterkte en houd nog even vol! Meestal is het na 3 a 4 mnd over! 

Dankjulliewel voor alle tips!
De flessen van Dr. Brown gebruiken we inderdaad al. Ik heb zojuist Infacol gekocht en de pittenzak bij Prenatal. Ze ligt nu te slapen in de box, dus fingers crossed dat de pittenzak zijn werk al een beetje doet! 
Ik moet inderdaad maar gewoon in gedachten houden dat er weer een eind aan komt. 

Oh ja, die vergat ik erbij te zetten: dr brown’s fles gebruiken wij ook idd. Werd ook echt aangeraden door kv en in t ziekenhuis waren ze er ook erg lovend over. Maar ik zou niet zomaar overstappen op een andere fles...

Aaaah zo sneu en vervelend die krampjes he..  Gaat toch merg en been. Ik begrijp je gevoel heel goed. Je wil genieten, maar word lastig omdat je veel met de krampjes verlichten bezig bent.
Hier werkte inderdaad probiotica heel goed, en de osteopaat. Ik weet niet of je een goede bevalling en zwangerschap hebt gehad? Mijn bevallingen waren bij beide kinderen extreem snel. Na 3 a 4 x bij de osteopaat geweest te zijn, waren de krampen veeeel minder.
Heel veel succes! 

Terug
Bovenaan