krampjes

hoi hoi
ik hbe er eigenlijk niet zoveel aan gedaan, behalve heel veel troosten en knuffelen.
opeen begeven moment als je zo wanhopig bent en boos in jezelf word(had ik ook na 6 uur lang huilen)leg je kindje dan even 5 minuten weg met het speentje in de mond, om even tot jezelf te komen.
ik heb een dochtertje van 6 maanden (mijn eerste)en god zij dank zijn de buikkrampen weg.
vanaf 3 maanden vond ik haar pas echt leuk.
nu kan ik haar wel opvreten
groetjes romy
christinavenhuizen@hotmail.com
 
hoi Sylvie,

Zelf heb ik voor mijn dochterje (nu 10 maanden) venkelthee uit een speenflesje en cinebaby gebruikt.
Het zoontje van een vriendin had heel erg veel last van krampen en was erg huilerig. Een buurvrouw stelde voor om de twee flessen ipv met water met venkelthee aan te maken. Bij haar zoontje werkte dit beter dan venkelthee op een lepeltje of cinebaby.
Misschien ook een idee voor jou ?
Succes Coby
 
Kijk wel uit met cinababy. als je kind een eventuele koemelk allergie heeft werk het alleen maar tegenovergesteld.
Weetje wat goed help niets om in te nemen hoor maar de breede flessen van dr brown. Er zit een heel systeem in zodat ze geen lucht mee kunnen zuigen. Het zijn geen goedkope flessen maar het helpt perfect
 
Wat je ook moet doen is als ze krampjes heeft is proberen dat ze niet haar beentjes kan strekken. Dit geeft een bepaalde druk dat alleen maar verergerd. Heb deze tip van Acupuncturist.Je kan ook in de box een ring maken van een handdoek waar ze in kan liggen als een soort eitje. Hoofdje op de ring van de handdoek en net onder de billen zodat die wat hoger liggen. Ze kan dan ook niet teveel strekken. Bij mijn kleine heeft het geholpen. O of met je hand onder de billen als ze op het aankleed kussen ligt en rustig met je hand haar kontje wiebelen. Vond die van mij bij krampjes het einde. Ze viel dan ook vaak in slaap als ik met haar bezig was. Sterkte
 
Hoi sylvie
Erg is dat he.... IK vond het zo zielig om mijn meisie zo te zien lijden, maar heb van 1 van de vrouwen hier op het forum een tip gehad om sab simplex te gebruiken. nou ik moet je zeggen bij mijn meisie was het binnen 3 dagen helemaal weg ze is nu 8 weekies en ik ben er al zeker een week mee gestopt. Maar aangeziens ze het alleen in duitsland verkopen heb ik maar een hele lading aangeschaf. Dus zit ik lekker met 4 flesjes van 30ml als je wilt kan je het overnemen van mij. Cynababy hielp niet bij haar, dat helpt ook niet bij elke baby maar sab simplex wel. vraag maar aan petra ik heb die goeie tip van haar zij zit hier ook op het forum
 
He Karima, ben blij dat het goed geholpen heeft!
Weet je zeker dat je het al allemaal wilt verkopen???? Ik zou even een flesje houden, je weet maar nooit.

Groetjes Petra
 
Terug
Bovenaan