krampjes

Allemaal bedankt voor jullie reacties, cinababy had ik inderdaad al geprobeerd maar mijn huisarts vond dit onzin. Ik ga het nu zeker weer proberen gezien jullie reacties. Druppeltjes op de speen is een goede tip dat doe ik nu met venkelthee. Ik hoop inderdaad voor Jasmijn dat het heel snel weer over gaat de laatste 2 dagen waren echt wel een beetje heftig, toen bleef het niet alleen bij 's avonds maar ook overdags had ze er behoorlijk last van. Op naar de Cinababy nu......... Bedankt allemaal
 
Ik lees verschillende positieve reacties over cinababy. Mijn zoontje krijgt deze druppels nu een week maar hij heeft nog steeds behoorlijke krampjes. Ook valt mij op dat de dosering van 3x per dag 3 druppels niet voldoende is. Tot nu toe moet ik bij elke flesje 3 druppels geven voor enig effect.
 
Beste Ellen, mijn dochter (10 weken)kreeg i.v.m extreme darmkrampen Aeropax voorgeschreven 3 maal daags 1 ml, gedurende drie maanden moet ik dit gebruiken.
Te koop bij de apotheek, misscien moet je wel de dosering aanpassen, vraag dit even na, mijn dochter is 4500 gram.
 
Hoi Ellen,
Mijn zoon had ook van die erge krampen en huilde ook wat af. Je voelt je dan echt radeloos. Ik ben van frisolac overgegaan naar Omneo 1 en na een week merkte ik al een heel verschil. Venkelwater hielp niet en van cinababy heb ik al wat flesjes gebruikt maar ook zonder resultaat. Mijn zoon heeft nu ook nog wel af en toe krampen maar gelukkig een stuk minder.
Suc6.
 
Hoi
Onze zoon had ook in het begin een huiluurtje, wij dachten eerst aan krampjes, maar het was altijd op hetzelfde tijdstip "feest".
WIj hebben cinababy geprobeerd maar zonder resultaat. Zelf venkelthee (zonnatura) maken had bij hem meer effect.
Ook de overgang van dag naar avond (licht naar donker) was van invloed. Bij ons in de kamer was het altijd schemerig. Een paar lampen vervangen voor meer watt en het ging al snel stukken beter.Nu is hij 4,5 maand en er bijna over heen.

Succes en ik hoop dat het huiluurtje snel een lachuurtje wordt
 
Hallo, ook onze uk heeft ze gehad,
Cinababy helpt idd pas na een paar dagen tot 1,5 week maar onze uk leek er wel verslaafd aan, hij bleef net zo lang brullen tot hij weer een druppel kreeg en na het stoppen werden de krampjes niet erger dan met cinababy, wel helpt venkelthee in iedere fles 10 cc een beetje, en verder op zijn kont kloppen best wel hard (niet te hard natuurlijk) en als de krampjes heel erg zijn heel snel kloppen en als ze minder zijn af en toe.....
succes
 
De oplossing is echt heel simpel. Mijn zoontje is nu 3 maanden en heeft nergens last meer van, en geloof me hij gilde van 's avonds zessen tot 's avonds tienen van de buikkrampjes. Ik gebruik nu ABC Dophilus van het merk Solgar (www.solgar.nl). In iedere fles Omneo 1 een mespuntje van dit poedertje en je krijgt een heeel ander maar vooral gelukkig kindje. Het is wellicht ietwat prijzig, circa 25 euro maar je doet er heel lang mee en wat is belangrijker dan de gezondheid van je kindje. Gooi alle venkel e.d. maar weg wat dit is echt de oplossing. Veel succes ermee
 
Terug
Bovenaan