krampjes

Mijn dochter had het ook zoo erg dat ik er op den duur zelfs gek van werd hele dagen was ze aan het huilen ik ben toen overgestapt naar nutrilon omneo en was het weg ze is nu 4 mnd en ben ik weer overgestapt op normale voeding en het gaat perfect ze heeft geen last meer van krampen, dus het is volgens mij idd waar dat het na 3 mnd overgaat maar zolang heb ik het niet volgehouden ik vond het zielig voor haar en voor mezelf was het ook niet fijn vandaar die andere voeding en dat ging perfect!!!
Suc6
 
Het si heel vervelend als je er middenin zit, maar het gaat echt over! Om het leed iets te verzachten hebben wij destijds ABC Dophilus gebruikt. Dit is een natuurlijke bacterie in poedervorm (te koop bij de drogist) die ervoor zorgt dat de darmflora rijpt. Dit advies kregen wij ook op het consultatieburo die hier sinds kort ook steeds meer goede berichten over had gehoord. Het is puur natuur en absoluut niet schadelijk! en het helpt....Na een week ongeveer ging het al een stuk beter met onze kleine man

Succes!!!
 
ons mannetje had er ook erg last van. Ik heb toen ABC poeder gekocht en dit werkte prima, na ongeveer 3 dagen zagen we duidelijk verschil. Het is niet goedkoop maar je doet er wel lang mee en helpt ook weer wanneer tandjes doorkomen. Je kunt het kopen bij de reformzaken. suc6

gr
saskia
 
Hoi Gera,

Ik kan me bij het bovenstaande aansluiten: helaas moet je geduld hebben omdat de darmpjes nog moeten rijpen. Je kunt alleen proberen het voor je kindje zo aangenaam mogelijk te maken:
* je kindje op de buik over je onderarm leggen (zijn/haar hoofdje bij je elleboog): dit zorgt voor wat tegendruk op de darmpjes.
* VSM Cinababy-druppeltjes gebruiken: ik weet niet zeker of het echt geholpen heeft bij mijn zoontje, maar het is het proberen waard. Is homeopathisch, dus wel even volhouden.
* je kindje op de rug op je schoot leggen met de beentjes naar je toe en dan met de beentjes in de lucht "fietsen".
* inderdaad venkelthee gebruiken: paar druppeltjes.
* als je nog met verlof bent (wat ik wel denk omdat je kindje pas 6 weken is) gewoon rustig met haar in bed gaan liggen en haar dan lekker warm op jouw (blote) buik leggen: buik tegen buik.

Je zult merken dat het echt langzamerhand minder wordt en opeens (zo rond 3 maanden) valt je dan op dat het over is, en weet je eigenlijk niet eens wanneer het precies gestopt is.

Succes.
 
Hoi Hoi

Ik weet precies wta je bedoelt!! Ik werd helemaal gek van die krampjes had helemaal geen rust niks. En ook niks hielp bij mij meisie cynababy venkelthee alles hadden we geprobeert. En toen zagen we op het forum staan iets over sab simplez is alleen in duitsland apotheken te koop zonder recept. Dat hielp wel maar ja om eerlijk te zijn is dat natuurlijk ook niet zeker want ze 2 mannden toen we ermee begonnen zijn en ze had nog veel pijn?!! Maar het leek er op dat na die sab simplex alles ok was. Echt meid ik snap wat je bedoelt op een gegeven moment had ik gewoon geen zin meer in nog een kind. Ja ik wilde altijd 2 maar toen de tijd dacht ik dit is de eerste en de laatste. Maar het komt echt goed hoor echt waar na 3 maanden is het over. Toen ik dat te horen kreeg op het forum dacht jaja het zal wel ik werd gewoon gek maar geloof me maar het gaat over.

veel succes
 
Hoi,

Wat ook kan helpen of op z'n minst verlichting geven is Cinebaby.Dit is te koop bij de drogist.Ik kreeg als tip van het CB ook nog Aeropax van de apotheek.Ik heb allebei gehaald.Bo is nu bijna 10 weken en heeft er nog steeds erge last van.De ene dag erger dan de ander.Ze moeten het gewoon ontgroeien.Soms denk ik dat het al minder wordt maar dan is het er ineens weer in alle hevigheid helaas...
Sterkte ermee en bedenk dat het vanzelf over gaat.

Gr Anne en Bo
 
Terug
Bovenaan