krampjes

hoi allemaal,
ik vroeg me af of iemand van jullie nog goeie tips heeft voor buik krampjes?
ik heb een dochtertje van 3 weken en alles gaat erg goed alleen heeft ze afentoe behoorlijke krampen.
ik let al op me eten en drink ook venkel thee want geef bv dus krijgt ze het toch ook binnen?
heeft inbakeren ook effect op krampjes?

ik hoop op een reactie want het is zo  zielig als ze dat heeft.
groetjes renate
 
Hoi renate,

Inbakeren helpt inderdaad bij buikkrampjes. Doe dit wel op de juiste manier, he laat je goed voorlichten! Wat bij Emily , die echt heel erge buikkrampen had, uiteindelijk echt heeft geholpen was acupunctuur!

Succes Helen
 
Hallo

Mijn zoontje had ook enorm last van krampjes.
Cina baby van vsm hielp bij hem niet maar je hebt ook venkel druppel van dao daar ben ik niet mee bekend.

wij hebben uit eindelijk ABC van dolphilus gekocht is vrij prijzig voor 50 gr betaal je € 26,- maar het heeft hem in ieder geval heel veel geholpen.

Inbakeren schijnt ook voor krampen te helpen, wij bakeren Milan ook in omdat hij overdag  niet sliep of hazeslaapjes deed, door zijn maaiende armpjes

heel veel succes en stertke

YvOnne & Milan vandaag 13 weken
 
Hoi Renate,

Als mijn zoontje last heeft van buikkrampjes, dan vindt hij het heerlijk om op zijn buik op mijn armen te liggen!
Je draait hem als het ware om op zijn buikje, hij rust dan met zijn hoofdje op mijn linkerarm en waarvan mijn linkerhand onder zijn buik ligt. Mijn rechterarm draai ik dan tussen zijn beentjes door en sluit mijn rechterhand onder zijn buik aan bij mijn linkerhand.

Hij wordt er erg rustig van en het helpt tevens ook als hij sowieso onrustig of hangerig is, hij is dan direct stil!

Misschien de moeite waard om het eens te proberen, deze houding?

Succes en de groetjes,
Claudine
 
Hoi,

Mijn dochtertje van 4,5 week heeft ook een paar keer krampjes gehad, maar ik ben er gelukkig achtergekomen waardoor het kwam. Ik geeft borstvoeding en doordat ik sinasappelsap heb gedronken en koolrabi heb gegeten kreeg zij krampjes.
Verder heeft zij gelukkig geen krampjes meer gehad, verder eet ik gewoon alles en drink ook gewoon koolzuurhoudende dranken.

Veel succes met zoeken.

gr. christel
 
Hoi

De eerste 6 weken zijn de krampjes het ergste. Mijn zoontje had er ook vaak last van en het enige wat echt goed hielp bij hem was zoals al eerder geschreven is, op zn buikje op mijn armen en dan maar rondlopen. Poef ik heb heel wat kilometers afgelegd. (vooral 's nachts.
Maar in het begin zijn de darmpjes van je kindje nog niet goed ontwikkeld, daarom krijgen ze krampjes. Is niet altijd veel aan te doen. De eerste 6 weken zijn er ergste, daarna neemt het af. Nog even volhouden dus.
En inderdaad op je eten letten, bij mij was uit den boze:
Ui, sinaasappelsap, alle koolsoorten, scherpe kruiden.

Succes.
Caroline
 
Hallo,
Mijn dochter van 5 weken heeft ook regelmatig krampen. Er komt dan veel lucht vrij na de tijd. Ben al van af het begin begonnen met ABC dphilus. Als ik het een keer vergeet dan is het veel ergere.
Hoeveel uren heeft je kindje op een dag krampen. Ik ben wel benieuwd. Het cb vindt dat mijn dochter te veel krampen heeft en dat ik moet overstappen op een andere voeding(gebruik flesvoeding)
GRAAG REACTIE,
groeten Jill
 
Terug
Bovenaan