krampjes

meiden bedankt voor jullie reacties!!
het gaat een stuk beter na jullie reacties want heb veel dingen uitgeprobeerd...en ik ben er dus achter gekomen dat als ik haar op haar buik op mijn knieen leg en zachtjes over haar rug wrijf dat ze dat dus heerlijk vind en dat de krampjes er ook van weggaan, ben zo blij want het is een heerlijke baby alleen was zo zielig die krampjes , dat doet je echt pijn in je moederhart.
JILL, bij roxanne heb ik dus zoals je hier al leest verschillende dingetjes uitgeprobeerd, je moet er wel ff de tijd voor nemen maar als het je lukt om je kindje zo blij te maken wordt je super trots!!
succes. liefs renate
 
 ik vergat er nog bij te zetten dat bij roxanne de krampjes overdag bij elkaar opgeteld ongeveer 3uur was en snachts erger. en nu dus bijna geen last meer soms 1 of 2x   op een dag dat ze zich ff strekt en een klein huiltje, maar een klein beetje hoort bij babytjes.
 
Hoi Renate,
Bedankt voor je reactie. Mijn dochter heeft ook ongeveer 3 uur per dag krampen. Heb vandaag de frisomellijn gebeld i.v.m. de lucht in haar buikje. Blijkt dat de voeding niet geschut mag worden (doe ik altijd na het opwarem in magnetron, anders is alleen het bovenste warm) Ga het meteen proberen.Dit schijnt overigens alleen voode comfort (met joh.broodpitm) te gelden.
gr jill
 
Terug
Bovenaan