Krampjes

hoi   deez

Heeft ie last van krampjes zielig he,joey heeft er gelukkig niet zoveel last van.maar toen ie er last van had heb ik bij elke fles gewoon cinababy in gedaan en bij hem hielp het wel.ook de huilbuien ken ik joey is is heel onrustig met slapen maar na 23.00 slaapt ie wel.het ergste is dat als ie heel de tijd wakker is op een gegeven moment honger krijgt.ik moet van de week naar cb en ga het over inbakeren hebben,want hij is nu al een paar avonden heel de tijd wakker echt zo vervelend.snachts slaapt ie op buik.hij kan zelf hoofdje omdraaien dus dan gaat goed.verder als ie krampen heb kan je hem ook op zijn buik in de box leggen,of op je arm,of buikje masseren.zijn allemaal periodes en gaat wel weer over.bij denise voelde ik me ook af en toe machteloos maar nu gaat het iets beter omdat je het allemaal wel weet.hoop dat je hier wat aan heb en anders mag je altijd mailen he.gr wendy

Hoi,

Zo ontzettend vervelend he, die krampperiode waar ze (bijna) allemaal doorheen moeten....

Bij Maaike (a.s. dinsdag 6 weken) helpen de cinababydruppels ook erg goed. Verder werkt het ook wel als je haar op haar rug legt en dan met de beentjes (gebogen richting buikje) rustig cirkeltjes draait met de klok mee...

Een troost wellicht: bij Maaike merk ik nu (GELUKKIG!) dat de krampjes afnemen... hoogtepunt lag op 5 weken!

Succes, Juul

hai,
Wij hebben een Cosibag, en dat vind ik echt een absolute aanrader!!!
Je legt hem 1 minuutje in de magnetron, dan blijft ie een half uurtje lekker warm en heerlijk rustgevend ruiken naar lavendel. Ik leg Roef nog op zijn zij, lekker genesteld tegen de Cosibag. Ook wil het nog wel eens helpen als hij op zijn rug ligt en krampjes heeft om hen op zijn darmpjes te leggen. Die druk werkt heel rustgevend.

Andere tip: curcus babymassage! Heb ik met mijn oudste gedaan en toen ook masagetechnieken geleerd tegen darmkrampjes. Bovendien ontzettend leuk en gezellig om te doen!

Mocht cinebaby niet helpen, dan is het ABC poeder van Solgar een goede tip.
Zijn homeopaten erg enthiousiast over!!
Veel suc6, het is zoooo zielig!!
Groetjes Annemarie

Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor de reacties!! Hier heb ik wat aan.
Sweety, ik weet niet of je het nog leest, maar waar hang jij uit?
Groetjes Daisy

hoi hoi
ik kom van het november forum en wil het wel van de daken schreeuwen dat de oplossing voor krampjes abc dolpius is.
je kunt het halen bij het reformhuis en kost 26,35.
mijn zoontje had ook hele erge krampen en heb echt alles geprobeert,zelfs met hem bij een kinderarts geweest,maar die wist het ook niet.
ja cinababy,maar ook dat hielp niet.
toen zei iemand tegen mij je moet eens abc dolpius proberen en na twee dagen had ik al een heel andere kind.
nu ben ik in november bevallen van een dochter en heb meteen abc dolpius gebruikt.
mijn meisje is heel tevreden en heeft nooit geen krampjes gehad.
vindt het zo jammer dat ik dit niet eerder heb geweten,want mijn andere 5 kids hebben altijd last gehad van krampjes en inderdaad voelde me zo machteloos.
heb nu voor het eerst echt kunnen genieten van de kraamrijd zonder krampjes.
succes he.
liefs sil

Terug
Bovenaan