Krampjes

Wanneer krijg jou kleine de eerste krampjes en wat doen jullie er tegen ??

Hier vanaf de tweede week en we gebruiken infacol
Nog heeft ze wel last van krampjes maar ik weet niet echt wat normaal is:( dus of infacol goed of slecht werkt

Ben benieuwd

Ook idd met infacol begonnen, de eerste week al.. Ik vind het zo zielig hoe ze met haar voetjes trapt wanneer ze kramp heeft.. :( venkel thee drink ik ook veel van, blijkt via de moedermelk binnen te komen en schijnt op den duur ook te helpen. Ben benieuwd.... :(

Ik hoorde van de kraamhulp dat venkelthee niet meer mag :-(( maar goed, gewoon doen hoor. Mijn oudste is er ook groot mee geworden.
Wat ik vaak doe met krampjes
- met de klok mee wrijven op het buikje
- warm badje en dan een spuugdoekje op buikje leggen zodat dat warm blijft
- kruik maken en lekker op jouw buik leggen en dan de kleine ook met het buikje erop.

succes!

Wij hebben de eerste week ook infacol gegeven, hij had zo'n last... Inmiddels 3 weken zonder infacol, heel af en toe heeft ie nog krampjes en dan leggen we hem met zijn buikje op onze arm of lekker buik tegen buik. Gaat tot nu toe goed, hopen dat het zo blijft :)

Ik zag dat je flesvoeding gaf (andere topic). Wij kregen het advies het water toch te koken en dan in een fles in de koelkast, maar misschien doe je dat al.

Het kan ook komen omdat je misschien nog niet de juiste fles hebt gevonden.

Ga vandaag de dr brown fles halen ff kijken of dat helpt voor de gulzige drinkster en misschien tich water koken idd

Het lijkt nu namelijk erger te worden. Maar met name overdag en dat is gek

Thanks in ieder geval!!

Hoe is ze verder tuusen en na het eten? Er zijn meerdere redenen vooe baby's om gulzig te drinken

Hier ook infacol ingeslagen, maar probeer ook geen kolen, uien, knoflook etc te eten.
Ene dag gaat beter dan de ander, zo zielig die krampjes. Als het niet werkt ga ik cinababy van vsm halen, is homeopatisch en schijnt goed te werken.

Terug
Bovenaan