Krampjes

Ze is eigenlijk erg tevreden en rustig
Ze kan een uur in de box liggen te kijken slaapt goed
Wel onrustig met haar armen en schrikkerig maar dat laatste is vaak bij kindjes geboren met een ks

Dus het zijn echt krampjes want winden laten doet ze dan als de beste en de luiers vallen tegen mag van mij meer poep broeken hebben een per dag is niet heel veel geloof ik

Kindjes met flesvoeding horen 1, 2 of 3x per dag te poepen dus al heeft ze maar 1 poepbroek is dat gewoon normaal. Maarja, dan krijg je weer de vraag wat nou een echte poepbroek is... Joshua poept ook meestal maar 1x per dag maar de laatste dagen zit hij dan van voor tot achter wel helemaal onder haha. Al blijft het tot nu toe gelukkig wel netjes in zijn luier en niet daarbuiten! Maar als ze een keer niet poept is dat ook geen eens een ramp hoor, als het maar niet langer dan een week duurt. Al lijkt het me dan inderdaad wel dat er steeds meer krampjes komen... Joshua gebruikt nu 1.5 week infacol en dat gaat een stuk beter. Soms nog wel een krampje maar veel minder dan eerst. Infacol zorgt ervoor dat kleine luchtbelletjes die meestal oorzaak van krampjes zijn 1 grote luchtbel vormen en dan krijg je van die heerlijke grote boeren maar voornamelijk geweldig harde scheten hahaha. Ik ben voor infacol gegaan en niet voor cinababy omdat infacol ook invloed op de maag heeft en cinababy alleen op de darmen, terwijl luchtbelletjes soms al in de maag worden gevormd.

Terug
Bovenaan