Kreunen en duwen

Mijn zoontje had dat ook. Op een gegeven moment had hij zelfs wat bloed bij de ontlasting. Huisarts gebeld en kreeg lactulose, sindsdien gaat het beter. Ik ben ook minder melkproducten gaan eten (geef borstvoeding)
 
Protectis ken ik niet, geen idee of dat samen mag. Ik neem zelf die probiotica, niet in de fles. Elke avond 1,5 schepje in lauw water. En dan werkt dat door op haar omdat ik borstvoeding geef.
 
Wellicht een osteopaat bezoeken? Wij hadden ook last van krampen. Bleek van binnen wat dingen vast te zitten. Na bezoek was het een heel ander kind. Is t proberen waard..
 
Hier ook gehad. Vanaf haar 3de week van de geboorte begon ze ermee. Als ze wakker werd begon ze wat te huilen en daarna met persen en dat de hele dag door. Ze krijsde er zelfs bij. Ze heeft laxeermiddel en forlax gehad. Forlax deed het kei goed en daarna niet meer. We hebben de afgelopen week in het ziekenhuis gelegen. Tot dat ik aan de arts vroeg wanneer word mj dochter getest op koemelkallergie omdat ze pepti kreeg op advies cb. Arts zei je bent nu hier dus kunnen we beter proberen haar oude voeding te geven om te teste. Ze kreeg oude voeding weer en ja hoor toen kwam gelukkig haar ontlasting goed. Ze is nu 13 weken en we hebben zo lang met haar trubbel gehad nu nog steeds wel maar gelukkig minder en ze heeft bijna geen pijn meer met poepen of een scheetje laten.
 
Wat vervelend! Wij hebben ook een aantal pittige nachten gehad door darmkrampen, liever dan niet anders willen dan bij ons hangen..’ wij hebben onze zoon een speen aan geboden vanwege de krampjes en dat lijkt hem in elk geval een beetje te helpen. Ook het masseren can z’n buikje wil hier nog wel eens helpen en als hij er last van heeft erkennen en doorheen praten/ gerust stellen.
 
Terug
Bovenaan