Kribbig

Heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Ik zeg het vaak zelf maar: ik heb geen kort lontje, ik heb gewoon geen lontje meer! En manlief bedoelt het allemaal zo goed....

Gr Ingrid

met tijd en wijlen ben ik ook kribbig idd, met name naar mijn dochtertje.
En daar voel ik me dan ook oprecht heel rot over!!
Naar mijn man valt wel mee want die houd zich dan afzijdig haha.
Maar die kleine vraagt natuurlijk heel de dag door aandacht en zo tegen een uur of 4 is het wel gedaan bij mij.
En het ligt echt aan mij...............(gelukkig) probeer het echt te vermijden maarja dat is gewoon niet altijd mogelijk helaas...........
Gelukkig zegt ze nog elke dan mama ik vind jou zo lief.......

liefs louise

Hier precies hetzelfde, het enige is dat mijn man ook maar mens is en soms terug schreeuwt en ik reageer dan met het in janken uitbarsten. Heb soms het gevoel dat ik niet begrepen word door hem.
Ik houd me ook vaak in en laat het maar gaan.

gr

Nou, mijn lontje is wel wat korter maar gelukkig niet zo extreem, heb het bijv tussen 16-19uur dan ben ik een beetje op, als ik dan met 3kids naar het zwembad moet en ze luisteren voor de 1000ste x niet dan moet ik echt oppassen dat ik niet uitflip!!
Voel me dan ook naar de kids soms wat schuldig, probeer er echt rekening mee te houden, maar ze hebben van die buien soms en dat kan ik niet hebben aan het einde van de dag (of heel vroeg in de ochtend) heb ze wel uitgelegd dat mama's soms wat anders reageren omdat ze sneller moe zijn met een baby in de buik!!! maar over het algemeen houd ik me aardig goed, loop ook sneller weg nu.
Gelukkig is mijn man vandaag een keer vroeg thuis, dus hoef maar 1kind mee naar het zwembad,,joehoe,,haha

Mijn man heeft het goed bekeken...die gaat gewoon varen hahaha!
Mijn kids moeten het af en toe ontgelden, maar hou me erg in...
Jasper krijgt vast de volle laag als hij weer thuis is...zal hem er maar vast op voorbereiden!!

Terug
Bovenaan