Kriebel kriebel!

Ik heb het idee dat ik soms iets voel. Vooral als ik lekker lui op de bank ligt lijkt er af en toe iets te kriebelen.
Ik ben nu 16w5d, dus het is vroeg bij de eerste. Volgens mij verbeeld ik het me maar door jullie verhalen, maar toch is het een fijn gevoel.

ik voel mijn uk al 2 weken en ben 16 weken morgen
was heel vroeg maar de vk bevestigde het omdat ze met het echo apparaat op de plaats zat war ik het voelde is 2 de dus weet sneller wat je voelt
heerlijk dat gevoel ik geniet er dus extra lang van nu

Grappig, ik zit mezelf constant af te vragen of ik mezelf niet voor de gek hou.
Tijdens een bezoekje aan mijn schoonouders, dacht ik toch echt een soort licht zwevend gevoel in mijn buik te voelen.
Zo af en toe merk ik het.
Zondag de 26ste ben ik 16 wkn.
Zullen het toch stiekem mijn darmen zijn...?

ha meiden, ik voel het ook al een week en ben nu ruim 15 weken. maar het kan echt, zei de verloskundige woensdag! als het kindje er goed voorligt. twijfelde eerst ook, maar voelde het toen vaker en ben er nu wel van overtuigt dat het onze uk is. een heel grappig gevoel! het is trouwens mijn eerste. en voel het alleen midden en links, rechts eigenlijk niet.

Ik voel 'm ook!
Mijn kleine zoon van 15 weken. Een tintelend borrelend gevoel!
Twijfel natuurlijk of het mijn darmen niet waren, maar dit is anders.. Dit is leven
zo mooi
genieten met een grote glimlach
Liefs mevanne

op kerstavond tijdens het eten bij mijn ouders voelde ik voor het eerst ook iets kriebelen. Heel even en toen weer niet. Gelukkig later nog een paar keer. Zou dit mijn baby zijn of toch mijn darmen?
Het was wel een totaal nieuw gevoel. Erg fijn om nu iets te gaan voelen. Dat maakt het nu steeds echter.

Terug
Bovenaan