kriebels.. 26 februari NOD.. wie nog meer en klets mee!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden, zoals ik vorige keer zei,
dat ik me een tijdje niet zal laten zien.. en proberen er minder mee bezig te zijn is me helaas niet gelukt,

Heb me niet zozeer veel op het forum laten zien maar dat was ook het enigste,

Maar nu 3 dagen voor mijn nod begint het weer aardig te kriebelen, alleen denk ik dat eht deze maand weer neit raak is,

heb geen rare verschijnselen die ik de afgelopen maanden niet gehad heb, heb alleen ontzettende gespannen borsten.. maar dat is waarschijnlijk van de aankomende menstruatie, pff hou het niet meer..

heb wel genoeg geklust in mijn vruchtbare periode

sorry moest het even van me af praten,

Liefs Iris

He Iris!
Dus alles gaat goed met je? Heb geen NOD (voorlopig) maar wil je heel veel succes wensen en natuurlijk duim ik voor je!!!!
En....iedere maand weer andere kwaaljes he? Dus kan evengoed wel raak zijn!!!!
xie maantje

dankjewel, en jij ook natuurlijk!!
ik word er helemaal gek van was er zo van overtuigd vorige maand dat ik zwanger was..

maar helaas spatte die gedachte zomaar uiteen,

maar ook deze maand weer paarse schaamlippen (help) is echt een vreselijk gezicht!!
haha gelukkig hoef ik er niet naar te kijken maar mijn man

ontzettende gespannen borsten en mijn tepelhof lijkt groter maar mijn tippels dikker..

het zal allemaal wel ik word er niet goed van van dat wachten..

bleeeeeeeh en ben al zo ongeduldig typetje,

Maar dat is elke vrouw als het om zwanger worden gaat

Liefs

haha lekker ongeduldig wij!!! Ja je wordt het zo zat dat wachten en elke maand weer dezelfde kwalen die terugkomen....en dan... weer niks!!!
Ik probeer het nu ook wat rustiger aan te doen, het gaat wel hoor maar toch in je achterhoofd...
We blijven gewoon wachten hier!!!!
xie maantje

Oh en weer paars???? Is toch wel een beetje raar.....niet leuk voor je mannetje...
xie

haha nee idd niet leuk maar kan er niks aan doen, maar vorige maand hebben verschillende vrouwen mij verteld dat dit een typisch zwangerschaps kwaaltje is maar bij mij dus niet, hoelang ben zijn jullie al bezig? en voor het 1e kindje?

wij zijn in de 8e ronde voor ons 1e kindje

Ja ook in ronde 8 voor de 1e. Maar ik denk dat we deze maand gemist hebben vanwege de bloeding precies in mn ovu/klus week.....echt verschrikkelijk vind ik het! Vandaag of gister mn ei, het is nu eindelijk aan het minderen...wil nog erg graag klussen vandaag...om het toch nog te proberen.....
NOD zou dan 09 maart zijn. Probeer het te vergeten maar dat gaat echt niet makkelijk!
Daarom ben ik gewoon blij voor jou dat het nu al zo snel is!!!!!!
xie maantje

ohw wat vervelend!
gebruik je ovutesten om je ei te achterhalen? maar niet geschoten is altijd mis

mischien is je eitje wel 1 of   2 dagen later deze maand door je bloedingen..

want je ei kan verschillen van maand tot maand alleen je luteale fase niet..

dus je weet maar nooit

Terug
Bovenaan