kriebels.. 26 februari NOD.. wie nog meer en klets mee!

Ja ik hoop het, misschien toch een  vruchtbare avond!
Toen ik de bloeding had had ik gewoon positief getest....echt heel raar, vandaag nog eentje gedaan maar negatief...heb mat care en had te veel gedronken en geplast vandaag...dus toch misschien....
Ik ga lekker een bakkie doen, spreken we elkaar snel weer? Ik hou je in de gaten hoor!!!! Laat wat weten he? xie maantje

geeft de hoop niet op meid, maak er een leuke avond van met je hubbie!

en we spreken elkaar snel weer.. Liefs Iris

morgen mijn nod en nog geen veranderingen hier, alleen nog een hoge temp en stevige borsten..
Maar heb niet het gevoel dat ik morgen ongi ga worden..
meestal van te voren hoofdpijn, en krampjes want dan omzet naar hevige buikkrampen als het zover is,

pff elke keer 19839945 naar de wc gaan kijken of er al iets is haha

Liefs

Vandaag mijn nod, bij 32 dagen.
Nog niks aan de hand.
Als de ovu-test gelijk had, dan is mijn nod waarschijnlijk toch dinsdag.
Wel wat kramp in mijn buik, en witte afscheiding.
W8W8W8

Groetjes Mickey

Hallo allemaal,
de eerste keer op het forum.
Ben blij om te horen/lezen  dat ik niet frust ben.....
Allemaal zo herkenbaar!!
Alleen de afkortingen daar zit ik nog niet zo in...
NOD e

He meiden!
Ik ga voor jullie allemaal duimen!!!!!

He Iris!!!
Hoe is het nu met je!!!! Spannend  al he!!!!!!????? Ik hoop dat het raak is hoor!!!

Ik denk dat ik nu een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans heb, maar er is iig een ei en een zwemmer geweest. Dus nu maar hopen dat ze elkaar ontmoet hebben en niet langs elkaar zijn gezwommen!!!!
( prachtig verhaal he? Even wat afleiding)
We spreken elkaar!!!!
xie maantje

idd een prachtig verhaal,
is erg goed om afleiding te zoeken ja,
morgen is mijn nod maar heb zo'n vermoeden dat ik dan niet ongi ga worden,
klinkt raar maar meestal 2 of 3 dagen voor de dag dat ik ongi ga worden lijkt het of mijn borsten iets van vorm veranderen, iets puntiger of zo haha..
mijn vriend ziet het niet alleen ik, maar meestal weet ik daardoor wanneer ik ongi word,

vanmiddag opeens met een vlaag misselijk maar zodra ik wat had gegeten was het ook zo weer over..

ik heb er een hard hoofd in,   maar geen bloed geeft moed!!

quote: ukke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2007 14:12:05'));

Hallo allemaal,
de eerste keer op het forum.
Ben blij om te horen/lezen  dat ik niet frust ben.....
Allemaal zo herkenbaar!!
Alleen de afkortingen daar zit ik nog niet zo in...
NOD e

hoi ukke leuk om te zien dat er steeds meer dames zijn die meelezen en meeschrijven,

had ik in het begin ook dat ik het zo fijn vond om te lezen dat ik niet de enigste was met rare kwaaltjes en dergelijke, stelde me wel een beetje gerust,

NOD = Niet Ongesteld Dag, de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden maar je hoopt van niet..

Liefs Iris

Terug
Bovenaan