Kriebels de eerste maart-baby's zijn al geboren!!!

haha ja gaat heel snel, ik moet nog 8,5 week. begint nu echt wel spannend te worden.
Mijn zoontje kwam 10 dagen te laat, dus als ik daarvan uit moet gaan is het nog 10 weken maar stiekem hoop ik dat ons meiske zichzelf eerder laat bewonderen!

wow nou heb ik wel het idee dat ons jochie een week eerder komt (9 april uitgerekend; dus ik denk 2 of 3 april) maar om hem nou in maart al te kunnen bewonderen ik weet niet of ik daar wel klaar voor zou zijn als dat zo zou zijn.
Wel lekker voor die vrouwen die al bevallen zijn; zeker nu het lekkerder weer wordt.

Ja, het gaat echt enorm snel! Ik ben ook de 9e uitgerekend, maar heb het tegenovergestelde idee als mamadanie (de eerste kwam bij ons 18 dagen te laat....)
Maar net wel een afspraak gemaakt bij de gyn, daar moet ik vanaf 36 weken onder controle ipv VK (vanwege ks vorige keer). Ik had steeds het gevoeld dat dat nog heel ver weg was (heb er ook niet zo'n zin in, vindt het zo relaxed in zo'n verloskundigepraktijk, in het ziekenhuis voel ik me toch meer een nummer). en nu staat die afspraak gewoon al voor over 3 1/2 week...
Daarnaast ook nog maar 4 dagen werken en dan begint mijn verlof al. Voelt ook nog ver weg, maar dat is dus echt niet zo! (bij de eerste was ik de dagen tot het verlof echt aan het wegkijken, nu helemaal niet, zo gek is dat)

Mijn verlof begint ook al over 3 (halve) dagen. Ben 6 April uitgerekend, maar mn andere 2 zijn beide 6 en 8 dagen later gekomen dan gepland, we gaan voor vrijdag de 13e ;)

Oh, da's ook een leuke datum ;)
Mijn vorige bevalling was wel een beetje een horrorverhaal, vrijdag de 13e zou wel gepast zijn ;) (als het qua horror dan bij de datum blijft, zeg ik DOEN!)

't is trouwens niet vanzelfsprekend dat de mama's met een geplande keizersnede of bevalling in maart als eerste bevallen. Meestal is het een mama waarvan je het het minste verwacht of de mama met de meeste complicaties.

Terug
Bovenaan