Kriebels de eerste maart-baby's zijn al geboren!!!

ja t gaat zeker snel! toch heb ik echt zoiets van: laat hem nog voorlopig maar even zitten hahaha
ik ben 11 april uitgerekend en heb vanaf t begin af aan geroepen dat ik 10 april ga bevallen.
dan zijn mn man en ik 6 jaar samen :)
leuke datum dus hahaha

nog leukere datum zal zijn dat hij een week te vroeg komt
4 april.
waarom?
mn oudste is van 4 feb, mn jongste meid van 4 juni. als hij dus ook op de 4e komt is dat wel een unikum natuurlijk hihihi
maar denk t niet hoor want mn meiden zijn ook echt tegen de uitgerekende datum geboren (mn oudste 5 kwartier voor de uitgerekende datum, mn jongste een dag en 6 minuten te laat)
10 april zou logischer zijn.
ach we zien t wel :D

omdat ik me zo super goed voel heb ik nou niet echt het idee dat ik al ruim 32 weken zwanger ben! bij mn meiden liep ik te gillen: ik wil niet meer, ben het helemaal zat, had ik ontzettend veel pijn enz enz. nu ben ik alleen maar moe, maar verder helemaal niks. tja, dan vliegen de weken ook wel voorbij he :D

nou meiden, nog heel even en dan staan wij boven aan de lijst :D

liefs, do

ja de kriebels zijn er zeker!!!!!!! OOk ik denk dat mijn kleine meid op tijd geboren gaat worden. De oudste was bij mij net zo op tijd... 20 minuten voor de uitgerekende dag... Ik was 5 mei jajaj bevrijdingsdag uitgerekend maar tis nog net 4 mei de dodenherdenking geworden... Moet zeggen bevrijdingsdag was wel erg letterlijk hahahahahh

Maar we zullen zien

Zo wordt het voor ons ook heel spannend! Heb almaar het gevoel dat onze kleine te vroeg gaat komen... Ben 4 april uitgerekend maar wie weet krijgen we ook een maart-baby! Al zeggen ze natuurlijk dat dat niets wil zeggen en dat de kans dat de eerste te laat komt vele malen groter is... Ik laat me verrassen! Maar t kriebelt wel degelijk...

Terug
Bovenaan