Kriebels??Hier ben ik weer

Heeey Kriebels

Ik ben helemaal in de wolken..terug in Frankrijk bij mijn vriend..

Mijn examens zijn redelijk verlopen,maar mijn laatste mondeling examen heb ik uitgesteld want ik was erg ziek en had niet voldoende gestudeerd..
dit wil wel zeggen dat ik over een dikke twee weken terug naar België moet..

Maar dat maakt me niet uit..kan nu tenminste weer druk 'klussen'

Ben intussen al aan het einde van mijn ongesteld zijn..
Heb erg veel zin om erin te vliegen..

Deze maand voel ik echt dat het raak gaat zijn voor ons..

Ik wens het je in elk geval van harte toe..

En hoe gaat het met jou lieve meid..?? Op school en met je mannetje??

Dikke zoenen voor jullie beiden..

Liefs Niunia

hey lieve meid,

sorry dat het zo lang duurt bij me hoor, maar heb het een beetje druk met van alles en nog wat, maar het scheelt ben ik niet zo heel erg bezig met zwanger worden. Wat heerlijk dat je weer terug bent, nou ik hoop maar dat je niet weer terug moet en als je terug moet dat je dan zwanger terug gaat!!!Meid we gaan ervoor deze maand!

Ik zit midden in mijn vruchtbare periode we zijn met een cursus bezig van het nfp (natural family planning) dat is echt heel leuk dan leer je je cyclus en lichaam heel goed kennen en je vriend ook, het is zo grappig nou gaat hij mij vertellen hoe het zit. Maar ik kan er nu echt goed met hem over praten dat is echt leuk.
Ik heb er wel weer een goed gevoel over deze maand, mijn lichaam voelt goed.en tussen ons ook als je snapt wat ik bedoel.

Nou tot snel he en hou me op de hoogte hoor!

xxx kriebels

oh oeps je moet zowieso terug, heel veel succes, maar wel zwanger terug gaan he!

Heeeey lieve kriebels !!!

Ik zit ondertussen een weekje bij mijn vriends ouders op het platteland..
Dit zijn mijn vruchtbare dagen en ik voel me top!!
De sfeer is extreem romantisch hier tussen de wijngaarden..

Het kan echt niet stuk..Nog 8 dagen en dan vertrek ik weer voor een weekje naar België..Ik hoop zo dat ik dan inderdaad zwanger ben..

En jij meid??Ik moet zo vaak aan jullie denken..Goh het zou echt geweldig zijn moesten we deze maand eindelijk tesamen zwanger zijn..Ik heb er over gedroomd deze nacht.
Ik wil het zo graag..En wens het jou ook van harte toe!!!

Alles goed met jou mannetje?? En voor de rest..Je studies..je werk..?

Hou me zeker en vast op de hoogte van al je kwaaltjes ..ik heb op de moment nog niets bijzonders aan te merken.. Maar kan haast niet wachten!!!!
Hehe,dat is ook speciaal zeg..Ernaar uitkijken om misselijk te zijn.

Ah ja.. de ouders van mijn vriend weten nog van niets,en mijn vriend denkt dat ze absoluut niet akkoord gaan zijn,omdat ze ons nog te jong gaan vinden..
Maar het zijn zulke schatten van mensen,en ik kom zo goed met hen overeen..
Dat is natuurlijk wel spannend..

Hou denken jullie ouders er eigenlijk over??

Dikke dikke knuffel en heel veel lieve kusjes

Niunia

hey lieve Niunia,

Over een week heb ik alweer mijn nod, spannend he!  ik voel alweer van alles, maar ik ben benieuwd ik verheug me maar nergens meer op.

Wat heerlijk zo samen even weg naar je schoonouders, hartstikke leuk voor jullie zeg!
hoe gaat het nu met jullie? Wat heerlijk zeg dat jullie weer samen zijn.

Hier gaat het ook prima, met school alleen wel erg druk hoor maar ja hoort erbij he.
Ik zie zoveel zwangere vrouwen en pasgeboren baby's dat ik hoop dat wij straks ook tot de gelukkigen mogen behoren. Ik wens jullie ook zoooo het allerbeste!

Weet je wat ik alwel echt bijna een week heb pijn in mijn borsten, maar we zullen zien.
spaannnnnennndddd
succes meid zet hem op, hopelijk zitten we volgende maand in het volgende topic.

xxx Kriebels

Oh ja ps. mijn moeder vind het helemaal fantastisch mijn vader weet van niks, mijn zusje vind ons veel te jong en mijn schoonouders weten ook  van niks, maar zullen het denk ik heel leuk vinden. dus ook heel erg spannend, want wij wonen boven mijn schoonouders en wij hebben ook een hele goede band met hun.

Hey lieve schat !!

OOOOH wat spannend allemaal.. maar ik kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van ik ga me er nog niet te hard op verheugen!!
Ik heb er in elk geval een goed gevoel bij deze maand..voor jou en mij..
Vraag me niet waarom

Ikzelf heb sinds gisteren last van buikpijn.. steekjes zeg maar.. Nu heb ik geen flauw idee of het er echt iets mee te maken heeft,en of het niet gewoon psychologisch is zoals dat al een paar keer geweest is..Mijn borsten doen ook echt wel pijn en   zijn gevoelig.. vooral de tepels weer.. maar ook dit heb ik hiervoor 1 keer heel intens gehad en dat bleek ook gewoon niets te zijn..

Mijn vriend en ik zijn echt in een super bui elke dag..gisteren zei hij me nog..nou als het deze keer niet raak is.. dan gaan we gewoon op naar de volgende maand.. en ik zei.. natuurlijk..en we glimlachte naar elkaar en pakte elkaar eens stevig vast.. hehe..
zonder een gevoel van ongeduldigheid.. maar ja..dit zal waarschijnlijk wel veranderen naar de NOD toe  maar dan zit ik alweer in België..

Jou NOD is toch de 14de niet?? JONGENS wat spannend..vergeet zeker niet om het me te laten weten he.. Waauw.. ik gun het jullie zo zo zo..!

Gisterenavond aan tafel..begon mijn schoonmoeder tegen haar man.. Ja ik zou graag die ene kamer willen ombouwen voor in de toekomst als er nieuwe kleinkindjes komen (ze heeft er al twee van 5 en 2 jaar) Ik keek heel zenuwachtig naar het tafellaken..daarna naar mijn vriend..die zijn lach niet meer kon bedwingen..
Ik werd helemaal rood..hij ook.. we barsten samen los in een lach die niet meer te houden was..Ongelooflijk..dat viel niet op hoor..
Ze voegde er snel heel streng aan toe : maar nog niet voor de nabije toekomst eh.. over enkele jaren bedoel ik..

Haha.. maar dat maakt allemaal niet uit.. Het is hier nog lekker warm elke dag en ik geniet enorrrrrm van de natuur en het lekker eten..
MMMMHH  ..

Ik wens jou.. heel veel geluk en geduld toe voor de komende week..
En natuurlijk een kerngezond babytje in jou buik..

Heel veel dikke zoenen en een kus aan jou lieve man

Niunia

hey lieve meid..

Nou ik heb een rotdag vandaag.. Haha.. Wat gek he na zo'n positief gevoel al heel de week.?.

Heb vannacht geen oog dicht gedaan..Ben twee keer opgestaan om naar het toilet te gaan (heb dit nooit) en was  super misselijk,  maar het klopt allemaal niet..

Ik weet niet maar ik denk dat mijn lichaam me weer enorm voor de gek houd.

Ik heb namelijk al enkele keren gelezen dat je al die 'klachtjes' pas begint te voelen als je NOD al voorbij is,of misschien net daarvoor..Wel wat is dit dan??

Kan je echt jezelf zo gek maken dat je effectief meer naar het toilet moet??Effectief super gevoelige/ pijnlijke tepels hebt..? Vreemd toch?

Ik heb nog iets vreemd.. Sinds gisteren heb ik helder draadtrekkend slijm!!!???

Ben ik aan het ovuleren.??.Te gek toch allemaal ?
Kan er heus niet meer aan uit..En ik voel me zo.. Zo.. zo vreemd.

Als ik bij mijn vriend ben dan wil ik haast huilen..gewoon.. zonder reden..Dan pak ik hem zo stevig vast als ik dat nog nooit heb gedaan..En wil ik beginnen huilen in zijn armen (dit heb ik normaal gezien zo de avond voor mijn ongesteldheid) VREEEEMD!

Ik kan er gewoon totaal niet meer aan uit.. voel me een beetje verloren en eenzaam.
Zou het liefst van al gewoon de hele dag in bed liggen..En meisjesfilms kijken,huilen,ijs eten .. MMHH .. Tja wat ik normaal gezien doe als ik liefdesverdriet heb ofzo.. Wat een gedoe toch allemaal..

Nou ik hoop dat het er  daar bij jou allemaal veel vrolijker aan toe gaat dan hier!!!!
Sorry voor  het  gezeur..  Ik moest het gewoon  even aan iemand kwijt..  

Ik wens je heeeeel veel plezier.. En een dikke  knuffel..

Niunia  

Terug
Bovenaan