Kriebels, Stanneke, niunia en Beppie

A

Anoniem

Guest
Ik vind het erg leuk dat we allemaal rond de 18/19e oktober nod hebben.

Hebben jullie altijd je nod 14 dagen voor de nod????
Letten jullie ook op andere dingen zoals het cervixslijm of baarmoedermond??

Ik wil deze maand namelijk eens op dat ""slijm"" letten. Misschien lukt het dan he!!

Groetjes ik hoop van jullie te horen en hopenlijk worden we allemaal zwanger he

Hoi Lisanne,

Ja wat fijn dat we samen onze NOD hebben..
Kunnen we samen in de spanning zitten en elkaar steunen in het afwachten..

Ik let zelf nooit echt op het slijm of op de baarmoedermond..
Deze keer ga ik er misschien wel eens op letten.

Mijn   vriendje is eigenlijk vooral degene die ongeduldig begint te worden..hij heeft een thermometer meegenomen voor mij  maar ik vind het allemaal niet echt nodig voor ons..aangezien we normaal gezien toch elke dag 'klussen' en we deze keer gaan proberen er tijdens de vruchtbare periode gewoon een dagje tussen te laten.

Ik wens jou en alle anderen heel veel succes!!Dat we allemaal snel zwanger mogen worden!!
Veel liefs
Niunia

hoi,
ja spannend het met elkaar die NOD dagen te hebben, nu ben ik echter alleen nog steeds vreselijk ongi .
Normaal was mijn cyclus altijd 28 a 29 dagen, maar nu we besloten hebben om de condooms bij durex te laten heb ik deze maand een cyclus van 26 dagen. Weet voor de komende maand dus niet zo goed wat ik aan moet houden. Ga maar uit van het normale 28 a 29 dagen en hoop dat dit voorlopig mijn laatste ongi is.....

Liefs,
Stanneke

Hoi hoi,
Ik vind het erg leuk dat we rond dezelfde tijd onze nod hebben. Dat jij nog ongi bent ik had het maar do/vrij en zaterdag was het zo goed als weer weg. Dat is op zich wel lekker vind ik.

Nog even over dat lekkere slijm en baarmoedermond nou dat is lekker handig hoor. Ik heb nu al last van draadtrekkend maar het is tot nu toe nog steeds melkachtig creme. Mijn baarmoedermond voelt nog wel hard aan. Dus waarschijnlijk nog even wachten. Mijn periode van klussen valt "als het goed is" vanaf zondag t/m donderdag. Dus we beginnen zaterdag/maandag/woensdag en daarna zie ik wel weer. In die 3 dagen heb ik mijn periode gehad en daarna gewoon voor de lol klussen. Het is toch anders vind ik dat geplande klussen ook al is het wel leuk maar met een gedachte erachter zou het nu of nu niet!!

Wanneer krijgen jullie je ei? (raar praten eigenlijk he!)

Hoi allemaal,

Wat gezellig zeg zo, goed idee lisanne!
sorry heb het erg druk dus ik reageer misschien soms niet al te snel. Ik heb mijn ei komend weekend denk ik spannend! ik temperatuur wel en kijk naar slijm verder nog niet, wij beginnen 10 oktober met een cursus hiervoor, spannend he. oh ja wij klussen nog niet echt gepland maar proberen in mijn vruchtbare periode hier wel rekening mee te houden.
groetjes Kriebels

He die Kriebels,

Wat voor curcus heb jij het over????

mijn ei komt ook ongeveer dit weekend. Klussen staat "gepland"op zaterdag, maandag en woensdag. Daarna gewoon weer leuk doen he!

Succes allemaal

hoi lisanne,

het is een cursus van het nfp, als je er wat meer over wilt weten kun je kijken op www.nfp-europe.org. Nfp staat voor natural family planning. Dit hadden we al gekregen voor onze verloving, maar we gaan er nu pas aan beginnen. De methode van het nfp vergroot de kans op een zwangerschap wanneer je dit wilt of je kan het als voorbehoedsmiddel gebruiken.

Je cyclus valt tegelijk met mij volgens mij, wat gezellig. Ik vind het nog wel lang duren hoor 18 dagen tot mijn nod en dan heb ik mijn ei nog niet eens gehad, nou ja first things first.

tot snel
groetjes Rachel

Ja erg he dat wachten. Hebben net nog geklust en nou is hij aan het voetballen dubbel he eerst even dit en dan ...... Ja nog 19 dagen tot nod duurt lang en we zitten midden in de klusweek.

Nou ja maakt niet uit als het dit keer maar raak is he!!

Nu dat we weer bezig zijn denk ik wel eens wil ik echt die derde. Soms denk ik toch (als die andere 2 vervelend zijn) nee dat neit weer. Maar als ze mooi zitten te spelen denk ik als daar nou nog een een hummeltje bij zou zitten heerlijk toch.

Nou ja eerst maar eens zwanger worden

Terug
Bovenaan