Kriebels, Stanneke, niunia en Beppie

ha medeklussers,
nou ik ben nog steeds ongi, dus hoop dat dit morgen voorbij is want dan moet er toch nodig geklust gaan worden willen we dat ei nog kunnen bombarderen. Mijn ei zal ergens volgende week loskomen, maar omdat mijn cyclus nu in ene 26 dagen was weet ik niet of ik uit moet gaan van 26 of 28/29 dagen.
Hierom dus belangrijk dat dat irri ongi nu weer weg gaat. Weten jullie of dit (duur ongi)  effect heeft op de eisprong? Meestal ben ik 8 a 9 dagen ongi dus  voor mij wel interessant om te weten.
goh ik heb nog nooit gehoord van die nfp cursus. Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden c.q. aan hebben.

Groetjes,
Stanneke  

Nee dat heeft niets met je ei te maken ik ben 3 dagen ongi.
Je ei komt 2 week voor je ongi moet worden ongeveer dus.

Gisteren begonnen met klussen dus even doorzetten. Baarmoeder werd vandaag al zachter maar geen slijm te bekennen. ei zou 4e moeten komen. We zien wel. En daarna maar weer wachten wachten tot de 18e duurt wel weer lang.

Hoe gaat ie met jullie ook al bezig

Hallo allemaal,

Ik heb mijn nod als het goed is op 16 okt.
Spannend hoop dat het dit keer raak is. Ben begin juli gestopt met de pil.
Hoop dat het voor jullie ook dan raak is. succes allemaal
tot die tijd flink klussen, liefs linda

ja ja het klussen is weer begonnen he! voor ons allemaal dan natuurlijk. Raar eigenlijk als je er over nadenkt, we klussen eigenlijk allemaal tegelijk voor hetzelfde doel.

Ik hoop echt dat we allemaal zwanger zijn en samen naar het volgend forum kunnen gaan. Wij klussen wel gerichter als eerst hoor nod is de 18e dus ei zou rond de 4e komen. Zijn donderdag begonnen, dus nu (zaterdag) weer, maandag en woensdag(4e) weer dan is het weer voorbij. En we kunnen dan weer beginnen te wachten

succes

Terug
Bovenaan