Kriebels voor 2e

Bij mij om mij heen worden& zijn vrienden zwanger& ik merk dat het bij mij nu langzaam weer aan het kriebelen is. Hebben jullie dat ook?
Ik weet alleen niet wat handig&verstandig is....
Ik heb een keizersnee gehad.
Mijn mooie meid word 10april 5 mnd.

Wat gaat alles toch snel! Ik denk dat we wachten tot 2011 ;)

Hoe ervaren jullie alles?
x

hoi,

ik heb een tweeling van 4 mnd en ik moet er niet aan denken om weer zwanger te worden!! maar dat komt omdat ik 2 babies tegelijk heb en dat is erg druk,maar heel gezellig! zeg nooit, nooit maar nu nog even niet! wie weet over een jaar of 3..

ook ik heb een keizersnee gehad en in het AMC zeiden ze tegen me dat je dan een jaar moet wachten met zwanger worden..maar daar hoor ik verschillende meningen over dus als je eerder zwanger wilt worden zou ik als ik jou was even naar je HA gaan voor de zekerheid.

de tijd gaat idd erg snel..

groetjes zonnetje

Bij ons is Joost toch echt de laatste... Maar wat leuk dat je er alweer zo over denkt!!!! Spannend weer hoor!!
Zou idd wel effe informeren wanneer je na een ks weer zwanger mag worden, ik dacht namelijk ook pas na een jaar. Maar goed, ik heb nooit een ks gehad, dus heb me er ook niet in verdiept....

Ik zeg doen...als ze het tenminste goedkeuren in het ziekenhuis! Tussen mijn eerste en tweede zit 1 jaar en 4 maanden! Supergezellig.
Het is overigens wel erg zwaar tijdens de zwangerschap (tenminste zo heb ik het ervaren)

Hai,

ook hier een klein leeftijdsverschil (bijna 15 maanden). Ik vind het geweldig! De zwangerschap vond ik wel zwaar ja, zeker de laatste weken. Tijn liep nog niet en vooral om hem de trap op te dragen... Hij heeft de laatste weken ook overdag in het campingbedje beneden geslapen, overal is wel een oplossing voor...
Mijn bevalling van Tijn was heel erg zwaar. Bijna 48 uur, een infectie en een spoedkeizersnee. Heb ook best wel een tijd nodig gehad om te herstellen. Ik heb bij de nacontrole (Tijn was toen 8 weken) aan mijn gyn gevraagd wanneer ik weer zwanger zou mogen worden. Per direct. Voordat er druk op het litteken zou kunnen komen staan ben je al weer heel wat maanden verder en is het echt genezen gaf hij aan.
We hadden nooit verwacht dat Wout er zou komen, Tijn was al een wonder van de natuur (na bijna 2 jaar proberen en de boodschap dat er natuurlijk geen kleintje zou kunnen komen bij ons) en we vinden het nog steeds een supercadeau, 2 van die hummeltjes. En ja: als het aan ons ligt mag er wel een 3e komen en willen we weer niet al te veel leeftijdsverschil ertussenin. Ik ben alleen nog niet ongesteld geworden en reken ook niet teveel erop dat ons (op korte termijn) nog een wonder gegund zou worden.
Vraag het idd even na en volg verder je gevoel!

groetjes Natasja

wij hebben 2,4 en 2,8 tussen onze drie kids.
De oudste is 5, de middelste is vandaag 3 geworden en de jongste 4 maanden.
Vanwege mijn bekken moet ik altijd een jaar minimaal wachten.
En ik wilde altijd wel graag een vierde. Maar ben pas 30 nu, dus als het gaat kriebelen over een jaar of 3, r is het vroeg genoeg ;)
En misschien is het toch wel klaar zo... we weten het nog niet.

Hey Mieka, volgens mij wordt het inderdaad aangeraden om een jaar te wachten na de KS... Geldt voor mij ook.... Een tweede lijkt mij ook heel leuk, maar ik ga eerst maar even bijkomen van deze "bevalling" ;-)

Het heeft zijn voors en zijn na's, tussen onze oudste zit 15 mnd en tussen de jongste 3 jr, dat laatste vind ik fijner. Je kan gewoon echt genieten van zo'n kleintje als de andere wat ouder zijn en ze kunnen even wachten of zelf hun gang gaan en als ze zo klein zijn loop je de hele dag te rennen en te vliegen voor de kids, maar ze hebben wel elkaar als vriend (meestal dan....).
Ik zou nog even wachten, eerst je lijf weer eens even bij laten komen van 9 mnd zwanger, maar ben je niet te houden...ga er lekker voor!!!

Terug
Bovenaan