Hai,
ook hier een klein leeftijdsverschil (bijna 15 maanden). Ik vind het geweldig! De zwangerschap vond ik wel zwaar ja, zeker de laatste weken. Tijn liep nog niet en vooral om hem de trap op te dragen... Hij heeft de laatste weken ook overdag in het campingbedje beneden geslapen, overal is wel een oplossing voor...
Mijn bevalling van Tijn was heel erg zwaar. Bijna 48 uur, een infectie en een spoedkeizersnee. Heb ook best wel een tijd nodig gehad om te herstellen. Ik heb bij de nacontrole (Tijn was toen 8 weken) aan mijn gyn gevraagd wanneer ik weer zwanger zou mogen worden. Per direct. Voordat er druk op het litteken zou kunnen komen staan ben je al weer heel wat maanden verder en is het echt genezen gaf hij aan.
We hadden nooit verwacht dat Wout er zou komen, Tijn was al een wonder van de natuur (na bijna 2 jaar proberen en de boodschap dat er natuurlijk geen kleintje zou kunnen komen bij ons) en we vinden het nog steeds een supercadeau, 2 van die hummeltjes. En ja: als het aan ons ligt mag er wel een 3e komen en willen we weer niet al te veel leeftijdsverschil ertussenin. Ik ben alleen nog niet ongesteld geworden en reken ook niet teveel erop dat ons (op korte termijn) nog een wonder gegund zou worden.
Vraag het idd even na en volg verder je gevoel!
groetjes Natasja