Kriebels voor 2e

Bij mij kriebelt het ook al een hele tijd. Volgende week is Anouk 5 maanden. Vlak na haar geboorte hadden we het al over nummer 2. En 3! Maar dat was tijdens de zwangerschap ook. Het liefste zouden we het nu al doen, maar ik wil eerst minimaal 20kg kwijt. Het was toch wel erg zwaar met nogal wat overgewicht. ( ik heb nu in totaal 40 tot 45 kg overgewicht...). Dit vindt ik dus echt noodzakelijk, zeker daar het nog zwaarder wordt als er al een kleine is. We genieten met volle teugen nu van alle dingen die Anouk doet en leert. Daar gaan we eerst volledig van genieten. Als mijn kilootjes weg zijn, dan gaan we er voor. Ik hoop dat dat voor het eind van het jaar is, maar ben er bang voor... We zijn maandag gestart met Sonja Bakkeren en houden ons er zo goed als helemaal aan. Ik ben benieuwd.

hoi hoi
Ik heb een dochter van 2,5 maand en een van 5 maand.En vind als ze1 jaar zijn dat dan de drukte van kruipen,lopen en waarschuwen dat ze nergens aan mogen komen begint.Ik wilde ook snel weer zwanger worden en het leek mij ook leuk zo'n 1,5 jaar ertussen maar vind 2 jaar goed hoor.
Je hebt er wel twee en de oudste zal een stuk minder slapen zo als nu,
Maar succes met je keuze.

Hoe erg ik ook geniet van onze uk, ik moet er nog even niet aan denken om nu al weer zwanger te zijn. Het lijkt me heel zwaar om alle kwaaltjes te hebben en ondertussen wel voor je andere kind te moeten zorgen. En het lijkt me erg zwaar met tillen.
Plus na deze bevalling, moet het eerst weer een beetje naar de achtergrond verdwijnen hoe zwaar dat was en hoe lang het duurde voor ik me weer een beetje mezelf voelde.

Ik kan me voorstellen dat het heel leuk is om twee kindjes die dicht bij elkaar in de buurt zitten wat ontwikkeling betreft erg leuk is, maar voor mij nog eventjes niet. Even nog genieten van onze meid en alles wat ze doet en groeit.

Liefs,

He meiden.
Ik ga van de week informeren. Wij willen dat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen onze twee kinders komt. Ik wil als Feline rond de 8 mnd is aan 2de beginnen. Bij Feline duurde het 14 mnd. Ben bang dat straks weer zolang moeten wachten. Vandaar dat we optijd willen beginnen.
Gisteren met manlief over gehad enne hij wilde zodra we te horen krijgen dat het mag&kan aan 2de beginnen. Dus we denken beide hetzelfde ;) das wel handig! :)

Lijkt mij ook zwaar maarja na een jaar heb je weer andere zware momenten. En 2 jr wachten is voor ons geen optie.

x

Deze mail heeft wat in me losgemaakt. Vannacht gedroomd dat ik, ondanks spiraaltje, zwanger was geraakt en helemaal happy was! We hebben het er hier niet over in de term wanneer gaan we nummer twee maken, maar wanneer gaan we 'jongensnaam' maken? Die naam is de naam die Anouk zou hebben gekregen als ze een jongen zou zijn geweest. We willen namelijk ook graag een jongetje. Maar ik wilde eerst een meisje en dat is gelukt! We hebben het er ook al over dat als zoonlief er is, er nog een dochter volgt. Voor die hebben we ook al een naam. Erg he...hihi!
Wat ook grappig is dat opeens alle artikelen over tweelingen me trekt, en dan met name met twee jongens. Mmm, ik ben eens benieuws dat als het zover is of dat zo zou zijn. Who knows... Maar zoals ik al eerder schreef: eerst 20 kilo kwijt!

@ Tammy: wat grappig dat jullie al namen hebben... Wij hebben al jarenlang de meisjesnaam. 2 Maal een jongetje, ook super alleen de naam... Bij Tijn hebben we met 41 weken de knoop doorgehakt, Wout was net zo moeilijk en duurde ook meer dan 40 weken voordat we er echt uit waren. Erg he?! Mocht er dus ooit een derde komen dan krijgen we het vast weer heel moeilijk!

hihi
Ik heb ziekenhuis&verloskundige gebeld.
Ze raden aan om een jaar te wachten.
Heb onze situatie uitgelegd enne rond 9 maanden beginnen kon opzich ook geen kwaad.
Dus rond januari kan ons betreft de 2de komen :)
Wie doet mee? ;)

x

Terug
Bovenaan