kriebels voor een 2de??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Sinds een week ben ik weer gestopt met de pil. onze dochter is nou bijna 8.5 maand. voor de zwangerschap kon ik mij nooit voorstellen dat het zo snel weer kon 'kriebelen' maar het blijkt toch zo te zijn.
ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben.

Kriebelen, op zich wel een beetje.....alleen mijn hoofd weet zeker dat het nog te vroeg is! Maaike is nu 7,5 maand en wij gaan weer proberen in het nieuwe jaar.....dan is ze 2 als de baby geboren wordt (als alles lukt natuurlijk!)

Hoi hoi,

Ja kriebelen doet het bij ons ook zeker wel! Maar ook wij wachten nog even hoor. Isabel is nu ruim 8 maanden en ook wij gaan  kijken volgend jaar  weer eens verder. Eerst nog even voluit genieten van onze kleine meid!

Groetjes,
Leonie  

hoihoi,

pffff moet er nog niet aan denken aan een 2e.... haha
mijn dochter maaike is nu 6 maand maar ik vind het nog veel te gezellig zo met z'n 3tjes! en mijn bevalling was verschrikkelijk dus dat speelt ook wel mee natuurlijk

heel misschien over een jaar of 2 of 3 maar dat zien we dan wel weer!!

groetjes kim

Hallo,

Hier nog iemand die voor een tweede gaat!
We zullen er in Juni weer aan beginnen! Spannend!

Het kriebelt al een tijdje, maar ik wilde eerst zo onze eerste echte vakantie met zijn drieeën beleven!
We gaan eind juni. Dat is ook de week dat ik weer ongesteld zou moeten worden. Wie weet krijgen we dan goed nieuws. Er gaat in iedergeval een test mee.

Onze zoon is nu 9.5 maanden oud. Vorige zwangerschap was in 2x raak.
De kleine man kruipt nu. Staat bij alles omhoog en staat zo lief in zijn bedje als we hem ervan af halen. Ja of zittend met zijn knuffel en daarmee is hij dan een gesprek aan het voeren.

Het gaat nu zo snel allemaal. Een maand geleden had ik DIT nog niet verwacht. Vind wel fijn idee dat ik straks ook kan slapen als hij zijn dutje doet.

Ook ben ik bijna eigenlijk altijd thuis. Doe wast administratie van mijn ouders   winkel en pas 1 á 2 dagen in de week op een jongetje 3wkn ouder dan onze kleine man.
Verder maak ik elke vrijdag schoon en om de zatedag. Heb net de andere zaterdag opgezegd. Vind wel lekker een heel weekend met mijn gezinnetje. Kunnen we ook eens een weekend weg.

En weet je oonze zoon is zo ineens van zijn speen af! Heel trots ben ik daarop. Ook zijn fles voor het slapen gaan hoeft hij niet meer! Wat wordt hij als groot en wat gaat het snel.

Op het consultatiebureau zeiden ze het is al bijne een peuter! Weet je ik dacht weet wel dat het nu snel gaat, maar dat wilde ik nou even niet horen!

Nou heb er weer een heel verhaal van gemaakt.

Hoop dat het snel bij jullie mag lukken!

Groeten

Diarich

Nee, bij ons komt er geen tweede.
Als ik al zwanger zou mogen worden en blijven (heb 5 miskramen gehad vóór Lars), kan dat voor mij niet zo best aflopen. Mijn bloeddruk steeg tijdens  mijn bevalling zo hoog, dat Lars uiteindelijk via een spoedkeizersnede is geboren en ik drie dagen op de IC heb doorgebracht. Daarnaast heb ik bekkeninstabiliteit. Het zal nog wel even duren, voor ik weer hersteld ben.
Ik ben ook nog zó onder de indruk van het moederschap en de razendsnelle ontwikkeling, die ons mannetje doormaakt (wonderbaarlijk toch, dat babies iedere dag weer wat bij leren), dat er in mijn hoofd nog helemaal geen ruimte is voor een tweede kindje.
Misschien, dat we ooit ons huis en hart kunnen openen voor een pleegkind.

Groetjes, Marijon (mama van Lars - 7 mnd.)

hoi hoi

o ja er komt hoperlijk een 2e maar nu nog niet helaas. verstand zegt nee we wonen te klein maar men gevoel zegt ja. en we zijn er ook nog niet over eens ik wil wel en joen nog niet.

we genieten nog lekker van sverre het gaat al zo hard hij is al weer 7 maanden bijna woendag.

doei doei lucy

leuk om te lezen dat er zoveel verschillende ideeën over zijn. Alleen dat van jou, Marijon, vond ik wel erg om te lezen. Al lees ik ook dat jullie erg kunnen genieten van elkaar...
Ik hoop voor de genene die met mij weer zwanger willen worden dat het snel gaat lukken... zou wel leuk zijn om bij het zwanger forum weer verder te kunnen kletsen..
Maar eerst vind ik het ook wel leuk om hier verder te gaan, of zijn er al mensen naar het zwanger worden forum toe gegaan?

gr.

Terug
Bovenaan