kriebels voor een 2de??

Hallo allemaal,

Nou, hier is de pil inmiddels ook alweer aan de kant geschoven hoor. Onze dochter is nu 6 maanden (nou ja, volgende week pas) en wij zijn alweer druk aan de klus.  Helaas blijft nu mn menstruatie weg (en ben niet zwanger), dus het is even rustig. Hopelijk komt het weer snel (nog nooit zo graag ongi willen zijn), dan kunnen we weer een poging wagen.

We genieten enorm met zn drietjes, maar een vierde man/vrouw zou ons 'team' compleet maken.

Succes allemaal.

Groetjes, Dee

Mijn hart zeg; ja!

Mijn verstand zegt; 1st afvallen, groter huis en ff werken + sparen nog ;)

Geen kriebels voor een tweede, want die heb ik al. Maar een derde zou wel heel leuk zijn. Al denk ik niet dat die er ooit komt hoor. Mijn tweede is bijna 8 maanden en ik ben zo verliefd op hem dat ik er nog wel één wil. Mijn man wil absoluut niet en eigenlijk denk ik dat ik met twee gezonde kinderen gewoon dik tevreden moet zijn. De positiekleding staat daarom gewoon te koop op marktplaats, maar de babykleding laat ik voor de zekerheid toch nog even op zolder staan. Je weet het maar nooit. Al nemen de kansen drastisch af: ik ben bijna 39.  

hoi jajo,

JAAAAA, heel veel kriebels!!
mijn man en ik hebben altijd al 2 kinderen vlak op elkaar gewild, dus eerlijk gezegd zijn we uberhaupt niet aan anticonceptie begonnen na de geboorte van ons zoontje.  
hij is nu ruim 6 maanden, maar omdat ik nog borstvoeding geef ben ik nog niet ongesteld geweest, dus ik weet niet of ik al zwanger kan worden. ik heb  twee weken geleden  wel een keertje getest (just in case), maar helaas nog niks...
ik hoop dat het snel gaat deze keer, want op mijn vorige zwangerschap hebben we een jaar moeten wachten.
jij ook heel veel succes & geluk en wie weet tot snel ziens op het zwangerenforum!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Hey,

Ja hoor je kan zwanger worden als je borstvoeding geeft. Heb het zelf niet aan den lijve ondervonden, maar een vriendin wel en ik werd ervoor gewaarschuwd door de huisarts, verloskundige en de kraamhulp..... Ikzelf heb nog geen kriebels, ben ook weer aan de pil begonnen. Vind dat hele kleine ook niet zo leuk, nu mijn kleine mannetje een half jaar is begin ik het echt leuk te vinden, daar wil iknog even van genieten. Maar goed ooit hoop ik wel op een tweede, maar nu nog even niet....

Hoi meiden,

Baal echt enorm, zeg. Ben begin maart gestopt met de pil, netjes 2x ongesteld geworden en nu blijft het weg. Heb inmiddels al 2 testen 'verspild' maar zwanger ben ik niet. Echt niet leuk hoor. We willen zo graag aan de klus voor een 2e, maar dit gooit roet in het eten. Heb het ook nog nooit eerder gehad, dat het zomaar wegbleef.
Nuchter gezien weet ik dat mn lichaam misschien even moeten wennen aan stoppen met de pil, zwanger worden, bevallen, weer aan de pil en nu weer stoppen, maar gevoelsmatig vind ik het maar niets.
Herkenbaar voor iemand? Kan iemand me gerust stellen? Of zal ik toch maar een bezoekje brengen aan de huisarts?

Gr. Dee

Hallo

bij mijn zijn de kribbel ook heel erg. Ik heb 2 kindje die ik altid wou, een mijsje bijna 2 en half en een jongen 6 en half maand, ik ben normaal bevallen en met een keizersnede, ze zijn allebij gezond. Ik vind alles leuk, zwanger zijn - de baby volen en de dikken buik, en klein  baby ook leuk, denk alle leeftijden zijn  leuk. Ik   heb naar de 2de spiraaltje laaten zetten en dacht we zijn klaar maar het is weer begonen kribbelen.
Ik ben vorige keer gestpot met de pil toen onze dochter 8 maanden was en het heeft hlaf jaar geduurt ( bij alle bij kindjes).
Wat ik met de kribbels ga doen , dat weet ik niet, zowiezo nog even wachten en genieten van onze 2 schatjes en laater mischien als Laura naar school gaat aan een 3de beginen............

groetjes boontje

Ons manneke is nu 9 maanden en het kriebelt MAAR ik vind gezondheid op nummer 1 staan dus ik ben hard aan het werk om weer al mijn medicijnen te krijgen (omdat ik bepaalde vitamines niet aanmaak) en mijn conditie te verbeteren door veel te sporten (conditie kan je goed gebruiken in je zwangerschap als je al altijd ziek bent) wij gaan in augustus trouwen en denk dat ik eerst even ontpil nu en dan eens gaan proberen, dan zou onze zoon bijna 2 jaar zijn als de tweede geboren zou worden...vind ik al heel erg snel maar wil er ook niet teveel tijd tussen hebben, vind wel dat het wel gezond is voor een vrouwenlichaam om minimaal 9 maanden te wachten (even lekker ontzwangeren en genieten van je kindje die er al is!!)

Terug
Bovenaan