Kriebels voor een 2e

Hoi meiden,

Bij mij gaat het nu toch wel kriebelen hoor voor een 2e  vooral als ik lees hoeveel zwangere er alweer op het forum zijn.
Eigenlijk wil ik nog even wachten want bij de vorige zwangerschap was ik in 1x zwanger en als ik nu zou stoppen met de pil en het is weer in 1x raak dan    zou dit kindje  heel   geboren worden heel dicht bij de datum van mijn dochtertje,maar aan de andere kant wil ik het zo graag!!!
Kriebelt het bij jullie ook al?????

Liefs Zonnetje      

hahaha hoi Zonnetje
Jaaaaaaaaaaaaa bij mij kriebelt het ook!!!! Ik ben al gestopt met de pil ( dat schijnt gezond te zijn) En eind juni begin juli gaan we ervoor!!!! Maar al ik zwangere vrouwen zie lopen wil ik nu al ahhaha maar inderdaad dan heb ik straks 2 verjaardagen in februari, moet ik 2 keer in de maand met schoonfam zitten, mooi niet hahahah

groetjes Kim

Jaaa zo herkenbaar!!
Bij ons in de vriendengroep zijn er nu 3 zwanger en als ik dan zie en hoor wil ik ook weer. Wij waren de eerste die een kindje kregen dus dat was wel heel speciaal.
Ik zou ook al heel graag voor een tweede gaan, maar mijn man vindt het nog te vroeg. Ik heb hier nog een doosje met de pil liggen, daar zitten nog twee strips in en dan wil ik toch eigenlijk wel stoppen.
Ook omdat ik me met de pil toch minder happy voel dan zonder.
Nog even wachten dus.

Groetjes Anne

Hoi,

Oooh dus jullie hebben het ook.
Oh het gaat gewoon niet uit mijn hoofd iedereen om me heen is zwanger.
En ik wil ook zo graag...
Ben echt in twijfel of we er al voor moeten gaan of niet...

liefs zonnetje

hoi Zonnetje,
ik ben ook al weer zwanger, het kriebelen was bij mij dec. en in 2x raak!
ik dacht of voor z'n verjaardag of er na, het wordt 4 maanden ervoor.
x Suzan

Hoi,

Bij ons kriebelde het sinds dec ook al weer.
In jan zou Yordi net 1 jaar worden. We zijn er toen voor gegaan.
In jan een miskraam gehad en sinds begin april hebben we besloten om er eerst toch nog maar even niet voor te gaan, omdat het met mij niet zo lekker gaat.( zie topic van het kastje naar de muur)
Vind het soms wel erg moeilijk, vooral als ik op het forum lees dat er al zo veel wer zwanger zijn en als ik in de winkels die mooie kleine kleertjes zie en vrienden die om me heen zwanger zijn. Maar ik weet dat dit nu gewoon even beter is, ondanks dat de kriebels er nog steeds wel zijn hoor.

Liefs marielle

Hoi,

Hier kriebel het ook maar ik denk dat ik   mijn verstand ook moet gebruiken en ermee wachten (in mijn geval dan). Ik heb cervix insufficientie wat bet dat ik weer cerclage moet krijgen en echt rustig moet gaan doen. Als ik nog een keertje mag dan graag en anders ben ik dolblij met 1 hoor.

En we wonen ook in een 3 kamer flat dus dan is er geen ruimte dus moet eerst verhuizen en dan pas.

Op sommige momenten kriebelt het hier ook flink,
maar op sommige momenten ben ik ook wel blij dat we er nog even mee wachten tot zo en zo na de zomer.
Het gaat hier psychisch al wel goed, maar heb nog adepr om te stabiliseren, eerst daar vanaf en dan stoppen met de pil en dan gaan we er voor.

De vele moeders die het al proberen, heel veel succes toegewenst.

liefs marina

Terug
Bovenaan