kriebeltjes

A

Anoniem

Guest
wie heeft er vandaag nod ???????? en wanneer testen ???????ik vandaag mn nod en ik denk dat ik zondag of maandag ga testen .

He Daantj!
Als je vandaag niet wordt kan je morgen al test doen. En als je dan nog niet zeker bent doe je het later weer eens. Heeeeeeel veeeeel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx

Heb vandaag waarschijnlijk (ben onregelmatig) ook mn nod.
Had 2x een cyclus van 36 en zit vandaag ook op dag 36.
Dusssssssss we zulle zien!

Ben ook zo kriebelig hihi. Irri is dat he?
Ik ga morgen testen als het vandaag niet loskomt.

Jij ook succes met wiebelen op je stoel

Spannend!!!!! Ik wiebel dit weekend in bed....NOD 11 feb....vorige maand ook erg onrustig idd en voelde me echt rot. Nog ff geduld (ja ik weet het...) en laat ff weten he? xxx

Ja, ook hier vandaag NOD en nog geen RD gezien gelukkig.. Meestal zijn ze er ' s ochtends al, maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen..
Morgen vroeg kunnen we hopenlijk een (positief) testje doen..

Wel heeel spannend hoor.
Het forum was al erg verslavend, maar vandaag kan ik het helemaal al niet loslaten..
Voor de dames die dit weekend NOD hebben, Heel veel  SUCCES en de dames in hun klusweek...  Heel veel  PLEZIER, maak er iets romantisch van!!!

X Mar

jeetjuh he het blijft maar door mn hoofd spoken vandaag mn nod en dan denk ik zal ik m nu halen ik weet dat het geen zin heeft om nu testen maar het liefst aaaaaaaaaaaah ik denk dat ik toch echt moet wachten groetjes daan

hoi daan..
Waarom zou je niet vandaag testen??
Heeft geen zin zeg je??
Ik had ook twee dagen voor mijn nod een positieve test!!
Het kan wel..Of weet je  uit ervaring dat het geen zin heeft vroeg te testen?
Groet R..

ja nou niet uit ervaring maar ik hoor het zo vaak dus ik wacht aan de ene kant liever ff maar je hebt best kans dat ik zo de etos in vlieg om toch maar een test te halen voor vanavond ahahahahaha groetjes daan

Terug
Bovenaan