kriebeltjes

hoi hoi
ik heb morgen mijn nod officieel dan,vorige keer was ik een week later.denk niet dat ik zwanger ben want we hebben niet echt veel geklust de afgelopen tijd.te druk,te moe enz.
dus ik zie het wel.ik ben er niet zo heel erg mee bezig,dit klinkt mischien raar bij jullie in de oren maar ik heb er ook al 5 lopen.niet dat ik niet graag zwanger wil worden hoor maar ben zeg maar meer afgeleid.
nou meiden succes allemaal.
liefs sil

Hallo, bij de vorige deed ik de test ook 2 of 3 dagen voor mijn nod, en die was echt positief.   Maar hoe langer je wacht hoe meer hormonen, dus hoe duidelijker de streep. Succes!!!

jaaaaaaaaaaaa meiden het is zover ik ben zwanger.ik heb zaterdag mijn test gedaan en  positief hoor ....joeppieeeh ik heb gisteren ook nog ff gedaan en ja hoor weer positief ik kan het wel van de daken schreeuwen echt blij.groetjes diaan oo ja ik zal nog ff vertellen wat ik voelde nou ik dacht dus vrijdag avond echt dat ik ongi moest worden zo een gevoel ik snachts al een maandverbandje ik dacht smorgens he echt niet? toen dacht ik uh maar toen heb ik toch maar smorgens test gedaan en ja hoor verder heb ik nergens last van alleen soms wat buik pijn groetjes   daantje

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk geniet er lekker van en misschien tot snel!!!!!!
xxx

Terug
Bovenaan