[quote quote=10544969]Eens met de laatste twee reacties. Het verlangen naar een 2e of 3e of 4e kindje kan net zo heftig zijn als het verlangen naar een 1e kindje. Ik ben zwanger van de 3e nu, en alle3 de keren was het verlangen sterk aanwezig. De 3e keer net zo heftig als de 1e keer. Ik kan heel goed begrijpen dat je ‘ongelukkig’ kan zijn met 1 kind als het verlangen naar nog zo’n mooi kindje zo sterk is! Het lijkt me een heeeel moeilijke situatie waar je in zit. Ik verwacht niet dat je man zomaar gaat switchen en je hem kunt overhalen. Ondertussen is je kindje natuurlijk ook ‘al’ 5 jaar, niet meer heel klein. Maar zoals de rest ook zegt, lijkt het alsof jullie niet op 1 lijn zitten in heel veel dingen, langs elkaar heen leven en elkaar verwijten maken. Dat is niet fijn. Misschien kun je eens voorstellen om te gaan praten met een psycholoog ofzo? Dat klinkt heel zwaar, maar kan jullie echt verder helpen. Anders denk ik dat jullie hier nooit uit komen en het verdriet en de verwijten alleen maar sterker worden en je uiteindelijk niet meer samen kunt leven.Veel sterkte![/quote]
Dank je voor je lieve woorden! X