hi hi,
jelte vind het autorijden de laatste tijd ook niet meer zo leuk en na een paar koekjes gaat ie ook huilen, maar gelukkig helpt het als ik zn speen en knuffel geef.
Met als gevolg dat ie nu standaard ''koek'' zegt als we in de auto gaan zitten, wat ik dus ook niet wil! haha.. slimmerd. Ik negeer hem en raap een paar x zn speen en knuffel op, die hij van boosheid weggooit en op een gegeven moment is ie wel stil of geeft ie aan dat ie toch zn speen wil.
Tja dat overgeven, lijkt me sterk dat dit van wagenziekte is.. vooral omdat ze t nooit eerder heeft gehad.
Als je met zn 3e in de autozit is ernaast zitten een optie, wijzelf zijn hier geen voorstander van! Vind het echt afschuwelijk van die stellen waarvan moeders niet meer voorin zit, maar naast kindlief! (mijn mening) En daarbij als je dan alleen in de auto zit, kan dit niet.
voorin de autostoel neerzetten is mss gezelliger, maar bij veel auto's is dit niet mogelijk ivm airbag. Of je moet em uit kunnen zetten natuurlijk.
Moeilijk om je tips te geven, mss had ik dit ook korter kunnen zeggen, haha..
Hoop dat het maar een fase is en dat het overgeven in ieder geval stopt, want kun je moeilijk negeren natuurlijk...
Groetjes Saskia.