krijsen onder de douche

Hoi mama van Esmee, waarom moet ze onder de douche kunnen voor op vakantie?? Er zijn ook opblaasbare badjes voor de kleintjes, vrienden van ons hadden die en dat was een uitkomst.
Succes
ps: onze kleine is nu anderhalf bijna en ook hij vindt de douche niet fijn
 
hoi mamaikke,

ik weet dat er badjes zijn, maar onze auto zit al zo vol. en ik weet dat het ook voor maar 2 weken per jaar is en dan vind ik het een beetje zonde.
ook vindt ze alleen in bad zitten heel erg eng. we kunnen nu alleen bij ons thuis echt goed haar wassen want bij anderen krijst ze de boel bij elkaar. denk dat we dat ook nog maar eens moeten gaan oefenen ;-)
 
Hi mama van Esmee,

Eigenlijk heb ik dezelfde vraag als mamaikke. Waarom moet ze perse onder de douche kunnen met vakantie? Onze Cas ging altijd graag mee douchen, maar juist op onze vakantie ging het mis. Wat weten we nog steeds niet, maar sinds daar "iets" gebeurde wil hij niet meer douchen. Hij gaat helemaal door het lint!

Wij nemen altijd een opblaasbaar badje mee op vakantie. En echt, het neemt maar heel weinig ruimte in (er is vast nog wel een plekje onder de stoel of zo). Of koop voor een enkele euro zo'n badje op de vakantie bestemming?

We zijn nu twee jaar verder en Cas wil nog steeds niet douchen. Heel langzaam zijn we aan het proberen, maar hij is er echt bang van! Niks helpt en wij laten het dan maar zo. Niks is erger dan een krijsend kind (en dan niet krijsen uit boosheid maar puur van angst).

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan