Krijsen tijdens de fles

Dank voor de reacties, 
Het blijkt dat ze hele erge krampen heeft en daardoor slaapt ze heel weinig en is ze te moe voor de fles.
We hebben alle soorten spenen en flessen geprobeerd. Wij hebben de dr. Brown fles met speen 1 erop want daar komt de melk niet zo uitlopen. Ze knoeit als nog veel zoals ik kan zien neemt ze de speen niet goed in de mond de mondhoeken sluiten er niet om heen. 
 
Heeft iemand ook ervaring met de dental speen ? 
 
Voor nu voor het de nacht een zetpil zodat ze haar slaap krijgt. En hopen dat de krampen snel overgaan. 
 
[quote quote=10257424]Ga Alsjeblieft over op voeding zonder koemelk!! Neocate.. mijnbdochfer deed hetzelfde[/quote]
Hoi. Al weer een paar weken verder.
Bij mijn schoonouders was ze stil en vrolijk, blijkt dat zei andere voeding hadden ( hero hypo allegeen ) dus dat ook gekocht en nu huilt ze niet veel meer. En gaat het goed. Alleen drinkt ze nog steeds niet veel. Maar zolang ze goed groeit maak ik me niet zoveel zorgen. (60 tot 80cc overdag & 100 tot 120cc snachts ) overdag komt ze na 2 á 2halfuur en snachts komt ze pas na 4 a 5 uur. 
 
Late reactie, maar wij legden ons zoontje op zijn zij op het aankleedkussen. Hij huilde ook altijd tijdens het drinken, eerst goed maar na de helft ook krijsen en sinds hij op het aankleedkussen ligt te drinken is er niks meer aan de hand
 
Terug
Bovenaan