krijsen

Hoi dames,

Hebben jullie ook zo nu en dan dat jullie kleine krijst ?
Maar dan ook echt keihard alsof ie vermoord wordt.
Hij loopt paars aan en zweet ervan !
Kan hier onzeker van worden.
het is trouwens meestal na 10 min over maar die 10 minuten duren uren voor mijn gevoel

Wie herkent dit, het gebeurd bijna elke dag wel een keertje

Groeten Nien
 
Hallo,
Ja, heel herkenbaar. Vanuit het boekje van het cb huilen ze voor de 3 maanden nooit zomaar en moet je ze altijd troosten. Soms werkt dat niet en dan zijn 10 min. Heel lang.... Ik ben trouwens niet iemand die de kleine gelijk gaat pakken als hij huilt. Wel ga ik kijken wat er is. Als hij alles gehad heeft is het (bijna altijd) omdat hij moe is. Maar als ik hem dan pak dan slaapt hij helemaal niet. Hij gaat er dan "overheen". Resultaat een oververmoeid kind waar geen land mee te bezeilen is. Ik moet wel zeggen dat mijn zoon een redelijk "makkelijk" kind is wat weinig huilt.
Groetjes
 
Hoi Nien,

Ik herken dit ook heel goed. Vooral in de eerste weken waren we bang dat we iets verkeerd deden. Nu maken mijn man en ik er grapjes over dat er weer ergens moord en brand is.
Het is niet altijd even duidelijk wat zo'n kleintje nou wil. Ben er wel achtergekomen dat ons zoontje een enorme zuigbehoeft na de voeding heeft. Even zuigen aan de pink en hij valt zo in slaap. Heb dan ook het idee dat de darmpkrampjes minder worden. En tja, tijdens de luiers verschonen (heb gekozen voor de voeding, zodat ie daarna lekker kan doorslapen) dan schreeuwt hij ook de hele buurt bijelkaar. Het is even uitvogelen wat hij bedoelt, maar je leert je kleine natuurlijk wel steeds beter kennen. Succes!!
 
het zou ook kunnen dat hij krampjes heeft
buikje aaien in de richting van de klok kan dan helpen
hoe oud is hij trouwens? als hij het gebruikt om de zin te krijgen zou ik hem in de hal zetten... anders wordt het een gewoonte en dwangmiddel van het kind
 
sorry maar aan de een na laatste opmerking heb ik dus niets laat het maar lekker zitten
in de hal zetten tssssssssssssssss
hij is trouwens 16 weken maar al was ie 6 jaar...............
we zitten op het babyforum hoor !!!!!!!!!Baby's huilen niet om hun zin te krijgen

Ik weet trouwens precies wanneer hij kramp heeft en dat is niet op die momenten.

we denken zelf datr ie af en toe spanning kwijt moet, gelezen in het boek de taal van huilen

 
Wilde geen advies, alleen een beetje herkenning en medeleven, maar laat maar zitten ik lees dit forum niet meer, krijg er zo alleen maar een rotgevoel van !
 
Terug
Bovenaan