Lieve Krissy,
Wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg. Natuurlijk houd je daar rekening mee, maar de hoop dat het wel lukt is ook altijd zo groot!
Wel fijn dat je morgen naar het ziekenhuis moet. Ik zou zeker goede afspraken maken met de gynaecoloog over het monitoren vanuit het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat de echo laat zien. Hopelijk zit er geen cyste.
Inderdaad is het wel een lichtpuntje dat je zelf ongesteld bent geworden. Dat betekent neem ik aan ook dat je geen Provera hoeft te slikken en gelijk door kunt met de nieuwe ronde Clomid. Maar, op zich heeft de Clomid wel gewerkt toch, er is alleen geen eitje bevrucht. Dan zal je vast niet de dubbele dosis hoeven slikken? Nou ja, dat gaat de arts je morgen gewoon vertellen natuurlijk!
Bij mij gaat het wel aardig. Had even een dipdagje op mijn werk. Er kwam echt niets uit mijn handen vandaag. Ben ook een beetje brak. Een soort kater zonder alcohol gedronken te hebben... Hopelijk is het morgen over. En of dat nu van de dubbele dosering komt? Tijdens het slikken heb ik in ieder geval nergens last van gehad. Misschien zijn dit naweeën.
Wat grappig trouwens dat je voor de klas staat. Op een basisschool of in het voortgezet onderwijs? Ik heb zelf ook jaren voor de klas gestaan, de laatste jaren voor groep 3 (geweldig!).
Leuk hoor, de twee meiden met wie ik hier veel contact heb en ook echt een klik voel, jij en Daisy, staan allebei voor de klas. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen, haha! Misschien moeten we een subclubje oprichten 🙂
Nou meid, veel succes morgen en laat inderdaad weten hoe het afloopt, want ik ben ontzettend benieuwd!
Veel liefs, Marieke