@ Krissy

Lieve Krissy,

Ik heb de hele dag het forum gecheckt, want ik ben zó vreselijk benieuwd hoe het met je is! Ik hoop zo ontzettend dat je vandaag een positieve test in handen had.
Laat je het weten?

Veel liefs, Marieke

Lieve Marieke,

Helaas nog geen zekerheid. Vanmorgen negatief getest, maar ook nog niet ongesteld.
Deze onzekerheid is verschrikkelijk. Was er maar duidelijkheid.
Ik wacht nu af tot donderdag en anders ga ik dan weer een test doen 's morgens. Het is zo dat elke twee dagen je HSG-waarde stijgt, dus hopelijk dan een positieve test als ik nog niet ongesteld ben.
Zodra ik nieuws heb, laat ik het je weten.

Liefs,
Krissy

Oh, wat spannend zeg. Wel heel erg fijn dat je nog niet ongesteld bent.
Maar die onzekerheid is moeilijk te handelen, dat snap ik helemaal.
Meis, ik ga echt vreselijk hard voor je duimen.

Heel veel succes!

Liefs, Marieke

Lieve Marieke,

Jammer genoeg nog steeds in onzekerheid...
Ik wacht nu tot dinsdag, 35e dag, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn en negatief testen dan neem ik contact op met de gynaecoloog.

Deze onzekerheid maakt het zwaar.
Duidelijkheid is nu echt gewenst, positief dan wel negatief doordat ik ongesteld wordt.

Het enige wat nog zou kunnen als het zo blijft is dat de Clomid nu geen eisprong veroorzaakt heeft. Maar de vorige ronde was ik na 28 dagen netjes ongesteld en dus heel regelmatig. De gynaecoloog vond het fijn dat het met een kleine hoeveelheid 50 mg zo goed was gegaan. Alleen heb ik daar nu geen boodschap aan...

Wanneer ik nieuws heb, laat ik het weten.

Liefs,
Krissy

Lieve Krissy,

Wat zwaar voor je. De onzekerheid is misschien nog wel erger dan ongesteld worden. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je 'op naar de volgende ronde'.

Het blijft natuurlijk wel een beetje positief dat je nog niet ongesteld bent. Maar, zoals je zegt kan het ook zo zijn dat de hormonen deze keer hun werk niet hebben gedaan.

Kun je anders niet nu al je arts niet bellen? Misschien kunnen zij een echo maken of bloed prikken om te meten of je een ovulatie hebt gehad.

Nou meis, ik leef echt met je mee hoor! Ik hoop zo dat je binnenkort op je roze wolkje zit! Ik gun het je van harte!
Houd me op de hoogte!

Veel liefs, succes en sterkte!
Marieke

Lieve Marieke,

Heb net na het lezen van jouw bericht toch maar even gebeld. Zij zei dat het nog te vroeg kan zijn en ik moet nu afwachten tot de 34e dag en dan bellen als de test negatief is. Ze begreep mij heel goed, was wel fijn om even gerustgesteld te worden. Nu dus afwachten tot maandag en als de test dan negatief is, moet ik een afspraak maken. Hopelijk wordt ik inderdaad niet ongesteld en test ik maandag positief. Anders wordt er in ieder geval volgende week actie ondernomen. Ze zei dat ik dan in ieder geval binnen drie dagen een afspraak krijg.

Bedankt voor je steun! :)

Liefs,
Krissy

Lieve Krissy,

Wat goed dat je toch het ziekenhuis hebt gebeld. Al is het alleen maar voor je eigen geruststelling. Jeetje, het blijft dus nog wel echt even spannend. Misschien heb je deze cyclus toch later je ovulatie gehad.

Het blijft dus in ieder geval tot maandag spannend. Gelukkig wordt het prachtig weer dit weekend, kun je hopelijk een beetje relaxen in het zonnetje!

En wel heel fijn dat, mocht het nodig zijn, je zo snel in het ziekenhuos terechtkomt.

Meis, veel succes. Ik denk aan je!

Liefs, Marieke

Lieve Marieke,

Inderdaad lekker genieten van het mooie weer en ik heb nog een stapel nakijkwerk, dus het weekend is vast zo voorbij.

Het is nu een kwestie van afwachten...

Thnx voor je support!

Liefs,
Krissy

Terug
Bovenaan