@ Krissy

Lieve Marieke,

Ga toch morgenvroeg nog maar testen.
Ik heb nog één test in huis, mocht hij negatief zijn dan haal ik morgen wel een nieuwe test voor a.s. maandag.
Echter hoop ik dat het niet nodig zal zijn.
Op het moment heb ik nog geen gevoel dat ik ongesteld moet worden. Wel voelen mijn borsten zwaarder aan en blijven mijn tepels groot.
Hopelijk kan ik je morgen goed nieuws sturen...

Liefs,
Krissy

Lieve Krissy,

Oh, ik zit hier helemaal in de spanning voor jou! Ik snap dat je gek word van onzekerheid en dat je gewoon nog een keer wilt testen.
Ik dacht vorige week ook, als ik test doe ik dat met ochtendurine. Maakt volgens de handleidingen niets uit, maar het gaf mij iets meer gevoel van zekerheid. Hoewel de twee testen daarna, verderop de dag, ook gewoon hartstikke positief waren.

Nou meid, ik denk aan je. De voortekenen blijven in ieder geval goed.

Let me know!

Dikke kus, Marieke

Die 'word' uit de eerste zin moet natuurlijk met dt, haha! Kan ik natuurlijk niet maken bij jou als lerares Nederlands en na zelf ook Nederlands gestudeerd te hebben. Haha, het zullen de plaatsvervangende zenuwen wel zijn ;-)

XXX

Lieve Marieke,

Vanmorgen was de test licht positief, er is wel een duidelijke streep te zien, dus er valt nu wel een last van mij af. Voor de zekerheid haal ik straks nog even een test om a.s. maandag opnieuw te testen.
Ik durf nog niet te juichen, want je weet nooit wat er nog kan gebeuren. Ik hoop dat de test maandag ook positief is en dat ik dan met goed nieuws kan bellen naar de gynaecoloog. Ik vind het wel erg spannend nu, maar een deel van mijn twijfels is nu wel weg.
Ik ga wel even een test zoeken, die ik ook kan bewaren en positief blijft, dat is niet bij de testen van CB dat is wel jammer. Welke testen heb jij gebruikt. Mijn andere testen waren van sensitest.
Mocht het allemaal goed gaan dan ben ik 6 december uitgerekend.
Ik vind het echt ongelooflijk dat wij beide dezelfde klachten hadden en met Clomid dan in de tweede ronde zwanger zijn. Dit had ik niet kunnen voorspellen.
Inderdaad 'wordt' had het moeten zijn, kwam vast door de spanning.
Ik ga nu ff nakijken en mijn gedachten verzetten, al hoewel dat erg moeilijk is op het moment. Blijf maar aan die positieve test denken. Ik durf het alleen nog niet zo goed te geloven. Dat had jij volgens mij ook vorige week.

Liefs,
Krissy

Lieve Krissy,

Dit is echt ongelofelijk! Meid, ik feliciteer je nu vast voorzichtig en ik hoop dat heel binnenkort uitbundig te kunnen doen. Maar... een streep is een streep! Ik heb ook drie testen gedaan om het zeker te weten hoor. De eerste was de vroegtest van Predictor. Die uitslag blijft zichtbaar, hoewel hij wel ietsje lichter is geworden. De tweede was een 'goedkope' van Sensitest. Ook die blijft zichtbaar, supergoed zelfs. De derde was de digitale van CB. Die uitslag verdwijnt na ongeveer een dag.
Ik bewaar ze wel hoor! En ik heb er een foto van gemaakt!

Jeetje meid, ik zit echt helemaal blij achter mijn computer! Ik heb zelf uitgerekend dat ik 7 december een kleintje verwacht, op basis van mijn ovulatie. Die was ongeveer 13 maart. Hebben we beide een fantastische feestmaand!

Maar, net als jij durf ik het ook nog niet zo goed te geloven hoor. Ik denk dat dat pas op 13 april komt, als we de echo hebben!

Nou, ik weet even niet meer wat te zeggen, behalve dat ik nu dubbelblij ben! Echt te gek!

En, stomme vraag misschien, maar we hebben in korte tijd samen hetzelfde meegemaakt en elkaar flink gesteund. Ik ben nu wel héél erg benieuwd naar jou! Zit je op Hyves of Facebook? Zo ja, vind je het leuk om te connecten? Laat maar weten, dan laat ik mijn gegevens wel achter hier, zodat jij mij (als je dat wilt natuurlijk) kan zoeken!

Meis, succes met test 2 en we horen snel van elkaar! Geniet ervan!

Dikke kus, Marieke

Lieve Marieke,

Zo dadelijk ga ik ff de stad in om een nieuwe test te halen. Ik zag dat je van CB ook een test hebt met een + en - die blijft naar mijn idee zichtbaar of ik haal een huismerk bij Etos.
Echt grappig dat we dan bijna tegelijk uitgerekend zouden zijn, als alles goed gaat. De maand december kan dan inderdaad niet meer stuk. :)
Ik moet sowieso maandag bellen en ben benieuwd welke stappen er dan verder genomen gaan worden.
Hoop wel dat als alles goed gaat ik binnenkort een echo krijg om helemaal zeker te zijn dat alles goed is.
Ik heb wel hyves, maar doe er eigenlijk weinig mee.
Heb jij toevallig msn?
Het lijkt mij leuk om contact te houden, aangezien we zoals jij zelf al zegt veel gemeen hebben.
Misschien kan ik jou toevoegen op mijn hyves en dan kunnen we via een bericht e-mailadressen uitwisselen.

Liefs,
Krissy

Lieve Krissy,

Volgens mij zijn er tig testen in omloop. Booming business, haha. Misschien moet je bij de drogist even vragen welke er zichtbaar blijven.
Wel grappig dat bij mij de allergoedkoopste, die van Sensitest dus, superduidelijk is en blijft...

Spannend hoor, als je maandag het ziekenhuis belt. Ik hoop dat je snel een echo kunt krijgen! Dat geeft toch meer zekerheid en dan kan wat mij betreft het echte bevatten en vooral genieten gaan beginnen! Hoewel ik al bijna een week op die roze week zweef hoor...

Heb net wel het boekje van Kluun 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' aan mijn man gegeven. Ga ik zelf ook maar lezen, want volgens mij is het supergrappig en lekker nuchter!

En bij de Etos meteen het gratis mama en babyboek gehaald. Uiteraard vol met reclame, maar ook wel met handige tips. Ik zuig mezelf helemaal vol met informatie... Heerlijk!

Ik heb inderdaad msn. En slim om via hyves dan even e-mailadressen uit te wisselen. Je kunt mij vinden door te zoeken op Marieke Salah (Nieuwegein). Met deze achternaam kan het niet missen. Mijn profielfoto is mijn trouwfoto, dus dat kan ook niet missen.

Tot gauw en succes!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan