kritieke data voorbij

Wat een heerlijk gevoel dat je nu kunt genieten van je zwangerschap. Het is je zo gegund. Meldt je maar gauw bij de andere november mama's hoor. Dat heb je verdiend. Ik hoop zó dat het nu goed mag blijven gaan en je in november trotse mama bent. Geniet ervan!

Lieve Lisette,

Ik zal je missen maar ben zó blij dat jij je eindelijk gerust mag toevoegen aan het forum zwanger zijn en de mamaclub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben heel blj voor je en wens je een hele fijne zwangerschap toe!!

Je wordt eindelijk mama!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxies Jessica

Heey meis,

Wat heerlijk dat het goed gaat!!!!! Nu kan het genieten beginnen!!! Heel veel geluk met je kleintje meid, het is je echt gegund!!!!

Veel liefs ciomama

Uiteraard welkom op het november forum.
Ik zit er ook, maar ben na 3 jaar en 2 miskramen ook nog erg bang dat het mis zal gaan. Nu 7,5 week zwanger. En de tijd sleept zich langzaam maar zeker voort. Maar 13 weken is nog zóóó ver weg. Hopelijk wordt het dan echt genieten.

GEFELICITEERD !!

Goed nieuws! Veel plezier bij het zwanger zijn forum! Ik hoop dat je zwangerschap verder zonder problemen verloopt!
Liefs

Wat een heerlijk nieuws Lisette. Ik kijk naar je uit op het novemberforum en wens ondertussen voor je dat het goed blijft gaan en dat je je goed blijft voelen.

Veel liefs,
Melian

Lieve Lisette, ik zal je enorm missen!! Heb ook veel aan jou gehad de afgelopen rot maanden. maar wat fijn voor je dat je over deze data heen bent en ik hoop met heel mijn hart dat het zo goed blijft gaan en wij je gauw volgen. Meid, heel veel liefs, AnnaXXXXX

Heej
ik ben er nog maar net..
maar wil je toch een fijne tijd wensen en veel geluk! wij komen snel achter je aan naar t andere forum.. gaan we vanuit :)
liefs

Terug
Bovenaan