Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nou gelukkig wordt er nu eindelijk over opgehouden..ook al zijn we het niet allemaal eens we willen allemaal 1 ding heel graag een kindje laten we iedereen in zn waarde houden hoe deze ermee omgaan.kop op meiden.niet iedereen is hetzelfde gelukkig maar anders werdt alles heel saai.
Zo te lezen heb ik hier de afgelopen tijd niet zo heel veel gemist! (Ben even een maand niet op dit forum geweest)
Waar gaat het hier eigenlijk over?! Ik vind het allemaal een beetje kinderachtig. Maar dat is mijn mening. Toen ik hier een half jaar geleden voor het eerst op dit forum kwam, was het "niveau" beduidend hoger. Dat vind ik eigenlijk heel jammer.
Inderdaad BRI, het ging niet om jou maar om BI1969............ daar was het voor bedoeld !
Whatever, ik veeg mij "ei" hier even mee af, , want ik wordt er een beetje moe van.
Bi zat niet op de kast en hoeft er dus ook niet af te komen.
Ik ga gewoon vrolijk verder waar ik mee bezig was en jullie ook oke !
Goh gezellig zeg zo !! iemand een bakkie koffie ?????