kromme tenen...

Hebben jullie dat ook... dat je soms kromme tenen krijgt van bepaalde uitspraken van mensen. Of gewoon je lippen op elkaar moet persen of even slikken.
Zo hoor ik vaker dat Quinn toch een flinke kerel is. Hollands welvaren en die krijgt goed te eten. Bahhhh, dat vind ik zo'n irritante uitspraak he.
Of mijn schoonmoeder die hem 2 dagen geleden nog heeft gezien, die dan zegt "he we zien je eindelijk weer. We hebben je ook al zolang niet gezien....."
Grrrrr.....

Ha mijn schoonmoeder maakt standaart de deur open met de uitspraak: wie zijn jullie? ik ken jullie bijna niet meer...! Nou ik moet je zeggen dat ik iedere keer de neiging krijg om weer in de auto te stappen en naar huis te rijden, als ze me dan toch niet meer kent

Groetjes Monique

en zo heeft ze zoveel van die rare dingen...

Ik had dat vorige week. Net met 6 maanden 1 bv vervangen door de fles. Ik vertel dat aan mijn broer. Zegt hij met grote ogen: Geef jij dan nog steeds borstvoeding??? Maar dan heb je toch geen vrijheid??? De dag ervoor had hij net zijn 3e kindje gekregen. ppffff dat vond ik geen leuke opmerking.....

Ja, over mijn schoonmoeder begin ik maar niet.... Verder krijg ik ook vaak te horen dat Laura er zo goed gevoed uitziet (of dat ze te klein is). Ik laat het maar zo. Het ene oor in, het andere uit!

Ik krijg vaak te horen "is die van jou???" dan zeg ik netjes ja maar van binnen scheeuw ik "nee van de melkboer nou goed?"

grt suuz mv joshua 8-2-07

hahaha... sorry, maar ik moet best wel om al die uitspraken lachen....
maar het kan ook flink vervelend zijn ja.
mijn oma zegt ook steeds.. wie zijn jullie ik ken jullie bijna niet meer....
aaaaaargh!!!!

en mensen vragen ook vaak: jeetje wat een flinke jongen. wat geef je hem? pokon.....??

Heel herkenbaar dit!! Hi, hi, hi...
Jarno was bij de geboorte 52 cm. en woog 3750 gr. We kregen (en krijgen) veel
te horen dat hij zo groot is.... pfff.... Dat valt toch wel mee!
En hij heeft nog niet zo veel haar, dus schoonmoeder begint daar iedere keer weer over.
"Zal 'ie veren krijgen of schubben?? Of toch nog gewoon haar??.." Grr.

Lien

hallo

Ja dat ken ik eerst trok ik me het wat aan nu denk ik ik ben blij dat ik haar heb kunnen krijgen( na 2 miskramen )
Meike is een stevig meisje met helaas weinig haar als ik kindjes zie met een hoop haar denk ik wel jammer
Ik heb 3 kindjes en helaas toen ze een jaar oud waren begon het pas te groeien dus dat zal bij Meike ook wel zo zijn

Groetjes monique

Terug
Bovenaan