kromme tenen...

Britt heeft hele bolle wangen. Dat zagen ze al toen we een 4D echo hebben laten doen. Die vrouw zei wel 100x dat ze hele bolle wangen had. Inderdaad dat heeft ze ook. Heerlijk gewoon. Nu krijg ik de vraag of ze daar haar eten opslaat..... pffff Het is een hollands welvaren, maar ik krijg wat van al die opmerkingen.

Tja, sommige mensen zullen het wel onverschillig vinden, maar de laatste tijd loop ik gewoon door, alsof ik niets gehoord heb.
Pas nog bij de bakker: 'O kijk, zij heeft 2 smaken' (doelend op een jongen en een meisje, met jawel, een blauwe en roze jasje aan)

En die mening dat ik dan zeker nu wel klaar ben, met 1 jongen en 1 meisje... En dan hebben ze vaak nog niet gezien dat ik nóg een dochter en een zoon heb die náást de kinderwagen lopen... Dan zakken die kaken helemaal naar beneden...

Toen een mevrouw aan mijn zoon (van 3)  eens vroeg, toen de tweeling ong. 2 mnd. was, of het 2 jongens of 2 meisjes waren: "Kijk maar naar de sjaaltjes, dan  ziet u het vanzelf..."  Hij was het  een beetje beu, geloof ik...  Drie keer raden wat voor kleur die sjaals hadden!  

Esther krijgt vaak te horen dat 'hij zo'n lekker stevig jongetje is'. Hihihi, moet er wel om lachen! Misschien moet ik toch eens een andere kleur dekentje voor de wandelwagen kopen (er ligt nu een blauwe in i.v.m. blauwgrijze kinderwagen).

Groetjes,

Eveline

o zegt mijn vader steevast jeeeee als ik dat ventje zie lijkt het wel of zijn KOP steeds groter word mijn god ik word daar zo moe van hij heeft een hoofd en geen KOP en dan nog zeg je dat ff anders maar ik kan dan van mijn vader al heel weinig hebben die zei een jaar geleden toen mijn oudste met waterpistool stond te spuiten he en nu ff sorry voor mijn taalgebruik maar het zijn zijn woorden "vuile achterlijke teriingmongool doe eens normaal joh"omdat opa een paar druppels water op zich kreeg ben er dus ook een jaar nadien niet gekomen omdat ik hem toen ff duidelijk heb gemaakt dat ik van die praat tegen mijn kind niet gedient ben ...dus die domme praat ben ik wel gewend maar dan nog zeg je zoiets niet tegen een kind...en dan nu over Renzo van zn grote KOP pffffffffffffff nu bleek op het cb dat zijn hoofd wel groot is maar das een kwaaltje van zijn papa zijn kant whhahahhahahha dus ach boeijuh wat andere zeggen denk ik dan maar tot mijn kookpunt weer bereikt is sommige mensen hebben geen grote KOP maar een hele grote PLAAT ERVOOR

hoi hoi

jayla is nartuurlijk maar een klein meisje en soms krijg ik te horen van
goh wat een kleintje he nou is ze nartuurlijk ook klein maar sommige mensen zeggen het met een toon waarvan je denk van okej denk je soms dat ik me kind geen eten geef ofzo

en schoonfamilie al helemaal niet over te beginnen
me schoonmoeder is helaas overleden en me schoonvader loopt te klagen dat hij de kinderen zo weinig zit hij zit ze drie keer per week maar goed hij vraagt nu na 5 maanden nog steeds als we komen hoe heet ze ook alweer
hoe bedoel je intressen

ik vier zondag (afgelopen) kaya zijn verjaardag
hij is nartuurlijk niet geweest belt hij maandag op   en zecht hij ik kon niet komen ik was aan het vissen
en vraagt meteen erachter aan komen jullie morgen nog
ja tuurlijk wat denk je zelf

van dat soort dingen allemaal

ik ga nu maar stoppen over me schoonfamilie want anders ben ik morgen nog me gakl aan het spuien

groetjes mariella

Terug
Bovenaan