Kromme zinnen

Hallo allemaal,

Ik lees regelmatig de berichten op dit forum, maar in veel van de berichten staan zoveel type-fouten en kromme zinnen dat het niet meer te volgen is.

Is het zoveel moeite om even je bericht door te lezen voor je het verstuurd?
 
typefout is aan elkaar hoor, muggenzifter :)
Het is de aard van dit medium, denk ik. En moeders hebben niet heel veel tijd om alles tot in de puntjes te controleren.
Ik kijk hier voor de praktijkinformatie, die staat los van de typefouten, niet om me te ergeren.
Dus: get over it!
 
Ik begrijp wel wat je bedoeld, vooral de kromme zinopbouw maakt het soms moeilijk om de strekking te volgen. Het vraagt soms meerdere keren overlezen voordat je de zin kunt plaatsen. Maar volgens mij zitten er op dit forum mensen van allerlei afkomst met heel verschillende talenten. En ik weet ook dat het voor de 1 veel moeilijker is om te communiceren op papier dan het voor de ander is. Daarnaast zijn er ook mensen bij voor wie Nederlands niet de 1e taal is. Dus daarom heb ik zoiets van, doe maar een beetje moeite om het wel te begrijpen zodat dit forum niet alleen is voor mensen die zich makkelijk schriftelijk uitdrukken.
 
Hm, ik vind wel dat hij/zij een beetje gelijk heeft... Sommige mensen nemen niet de moeite om het leesbaar te maken maar er wordt wel een serieus antwoord verwacht.
 
Zal ik ook even kinderachtig doen. Het woord "verstuurd" is trouwens wel goed geschreven, anoniem 17:05:43. Als je op school hebt gezeten, dan ken je vast wel 't kofschip. Daarmee leer je wanneer je een d of een t moet gebruiken.

Groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan