Kromme zinnen

Wat is dat toch dat iedereen hier maar stelt waar het forum wel en niet voor bedoeld is. Wie bepaald dat? En waarom mogen mensen op dit forum niet gewoon hun ergernissen uiten? Als je dit op een normale manier verwoord en aangeeft wat je dwarszit heb ik daar geen probleem mee hoor. Wat niet wil zeggen dat ik het er altijd mee eens moet zijn. Maar ook dat kan ik op een normale manier verwoorden. Waar ik meer moeite mee heb zijn mensen die met kreten en veroordelingen gaan reageren en beginnen te roepen dat de vraagstelster dan maar een ander forum moet gaan zoeken. Nogmaals, wie bepaald dat en waar haal je het vandaan om iemand te vertellen dat zij geen recht heeft op dit forum? Ga normaal in op de vraag of het item of als je dat niet kunt sla dit item dan gewoon over.
 
Normaal reageer ik niet zo snel, maar nu kan ik het niet laten. Ik vind dat we wel een beetje respect moeten hebben voor elkaar. Niet iedereen is in staat om foutloos Nederlands te schrijven. Ook de anoniem die dit onderwerp gestart is niet.
Verstuurt is namelijk met een t (karin).

Karin, nou ga ik ook betweterig doen. 't Kofschip is niet van toepassing, het is gewoon tegenwoordige tijd! Verwijs dus niet naar schoolbanken als je het zelf ook niet weet.

brigitte
 
Hallo Brigitte,

Ik verkondig niet zo maar wat, hoor! Ik heb gelijk, maar als jij denkt dat jij het beter weet, dan moet je het zelf maar weten! Tjee, waar gaat dit over?

Karin

 
Terug
Bovenaan