Krop sla

<p>Hallo mama's,</p><p>Is het voldoende om de buitenste bladeren van een krop ijsbergsla weg te snijden + weggooien en vervolgens alleen de buitenkant te wassen? Was je daarmee de mogelijke parasieten/bacteriën weg? </p><p>Dit deed mijn schoonzus gisteren namelijk en ik wil weten of het voldoende is.. De krop zag er voor de rest super schoon uit, maar toch maak ik mij zorgen. </p>

Ik stond er toen niet bij stil, maar heb er wel een klein beetje van op. Nu we afgelopen week ons kleine wondertje hebben zien bewegen, zit het mij ontzettend dwars. Ik probeer er niet aan te denken, maar krijg het niet uit mijn hoofd. 

Hij moet eigenlijk wel helemaal gewassen lijkt me... maar je hoeft je niet druk te maken. De kans dat je ziek was geworden is heel klein en anders had je t nu ook al wel gemerkt ? 

Als het er schoon uit ziet ?.
en verder niet te druk maken, anders kan je niks meer en is de enige optie nog 8 maanden binnen zitten?

`ik zou me er niet druk om maken. ik ben nu 17 weken zwanger ik doe ook altijd de buitenste bladeren verwijderen en dan de rest zo wassen. maar niet blaadje voor blaadje.

Maak je niet druk!
Als de sla er goed uitziet dan is hij dat ook!
En sla moet je wassen... maar wat is wassen?afspoelen met water? Of met de schrob borstel met schoonmaakmiddel er overheen?
Goed is goed!

Terug
Bovenaan