kruidenkaas

Ik heb al eens eerder een hele discussie gezien over haring en toen bleek iemand die in een viszaak werkte te weten dat zoute haring wel bewerkt is met pekel en dus niet  'echt' rauw is. Je kunt het dus gewoon eten en er wordt inderdaad geadviseerd om het zo vers mogelijk te kopen.
Wat betreft broodjes in een broodjeszaak: ze zijn daar niet altijd zo netjes schoon als jij zelf, wie weet zeker of ze de sla en komkommer (en hun handen)  goed wassen voordat ze een broodje klaarmaken? Je kunt het niet controleren dus .. Kruidenkaas is in Nederland wel gewoon van gepasteuriseerde melk gemaakt, maar hier geldt ook weer, je weet niet  zeker waar ze het vandaan halen. Misschien dus toch maar het zekere voor het onzekere nemen? Maar ik heb  soms ook wel heel erg zin in zo'n lekker broodje! Als een zaak er netjes uitziet en ik kwam er eerder ook wel, dan neem ik hem toch maar!
Wel lastig toch, dit soort dingen!
Succes met  de jusite afweging maken!  
 
jeetje wat een hoop reacties zeg, nou ik heb gister echt gewoon lekker een broodje kruidekaas gehaald,ze haalde t vers uit de koeling,uit een nieuwe doos,dus dat zit wel goed denk, en wat betreft de haring,ik ga inderdaad lekker naar de visboer en vraag ik t daar, en dan ga ik genieten van me harinkie, ooooo wat zal dat smaken!thnx allemaal.
liefs door
 
Terug
Bovenaan