kruidenthee?

Ik heb ooit een jaartje natuurgeneeskunde gestudeerd en daar geleerd dat kruidenthee wel degelijk een slechte invloed kan hebben op je zwangerschap! Het is dus inderdaad van belang dat je je laat informeren. Zelf drink ik wel rooibosthee en soms zoethoutthee (wat minder goed), maar verder probeer ik niet teveel kruidenthee te drinken!
 
Trouwens, in echte losse kruidenthee (bij reformzaken enzo) zitten over het algemeen alleen kruiden en geen thee, dus ook geen cafeïne of theïne. Ik ben gek op thee en drink ook vaak Celestial Seasonings, ik zag net dat iemand anders dat ook al zei. Daar zijn een heleboel cafeïnevrije varianten van. Ik kan Bengal Spice en Cinnamon Apple Spice bijzonder aanraden, zijn trouwens allebei cafeïnevrij. Dit merk kun je kopen bij de meeste Natuurwinkels, bij De Tuinen en soms ook bij de Albert Heijn. Ohja en ik zag bij de Prenatal een 'blije verwachtingsmix' (ghe ghe), ook een kruidenthee, van het merk Piramide, met onder andere brandnetel. Ik vind hem erg lekker.
 
hoi

wat verwarrend! nog een verhaal erbij: ik heb brandnetelthee aangeraden gekregen omdat het zou helpen ijzer op te nemen -en daar had ik tekort van. nou ben ik er niet zo gek op, maar goed.

weet je, zoveel mensen drinken toch ook gewoon nog bakken koffie? Misschien is het gewoon een kwestie van varieren en niet overdrijven (geen POT brandnetel).
 
Terug
Bovenaan