Kruidvat 2v5 indroogstreep?

<p>vrijdag is mijn nod en nu kon in mezelf niet inhouden dus vanmorgen test gedaan. Binnen aflees tijd niks te zien. Vanavond zie ik de test nog liggen en wat blijkt....twee strepen.</p><p>iemand ervaring met indroog strepen op deze test?</p><p> </p>

Ga vrijdag zeker nog een x testen (hoop dat ik kan wachten) heb dit ook nooit eerder gehad ze bleven altijd witter dan wit. Streep is ook echt een beetje roze. Wil wel foto plaatsen maar kan niet vinden hoe ik dat doe ?

Ik heb dat ook gehad bij die van sensitest. Bleek achteraf toch echt zwanger. Via de site muplaod kun je de foto uploaden en plaatsen.

Aja ik heb nu precies hetzelfde. 3 dagen na nod alleen en als de test goed blijft liggen na uur een rechte roze streep. Ook wat indrooglijnen maar die zijn anders... 
Spannend en duimen dus.

Spannend! Je kan via mupload een link maken van de afbeelding en hem zo hier delen. Beetje ingewikkeld verhaal haha.
Ik heb wel vaak indrogers op de k2v5 MAAR die zijn nooit roze (anders is 't ook niet echt een indroogstreep). En als je echt een vrij duidelijke streep ziet dan geld ie niet als positief (want buiten de afleestijd) maar klinkt het wel hoopvol! Mijn indrooglijntjes zijn altijd flinke tuurstreepjes.
Hoop dat het je lukt om de foto te uploaden. En ik duim mee dat je over een dag of twee een duidelijke(re) test binnen de afleestijd krijgt :) 

Terug
Bovenaan