Kruidvat 2v5 indroogstreep?

Tis best lastig vandaag. Vanmorgen bruin/roze verlies. Dat is wel weer gestopt maar af en toe wel wat kramp/zeurderig gevoel.
heb met gek gegoogled op die testen en zie dit nergens terug als indroogstreep en lees meerdere verhalen over positief na de aflees tijd. In het verleden bleven ze ook gewoon witter dan wit als negatief was. 
Aan het begin van de middag ook wat misselijk en na het eten trok dat wel weer weg. Ik heb een gastric bypas gehad in 2016 dus daardoor zijn maag/darmen ook weleens een beetje van de leg en ben ik wat misselijk wat ook meestal weer weg trekt. Al met al een hoop spanning. We zijn sinds december bezig en dacht gister ochtend ok jammer niet gelukt we gaan door. Tot ik gisteravond die test weer vond en ineens twee streepjes zag....
ben nu nog aan het werk en vanavond hardlopen dus beetje afleiding. Dan maar snel naar bed, des te eerder heb ik ochtend urine?

Die kramp en buikpijn herken ik hoor.
Heb vanaf mijn NOD tot aan de 18 weken mega krampen en steken gehad.

Haha wachten is killing he.
Heb je ook al andere testen gehaald dan deze?

Goed dat je afleiding zoekt. Kan mij voorstellen dat het voor jou al wel morgenvroeg zou mogen zijn. 
Ik heb zelf geen bloedverlies oid gehad maar de krampen herken ik zeker. Ik had ook krampen alsof ik ongesteld zou worden de eerste paar weken van mijn zwangerschap. Je zou dus gewoon zwanger kunnen zijn ondanks de krampen (en ook het je bloedverlies). Laat je het morgenochtend weten?!

Zo wit als maar kan. Was dus idd een foutje. Heb het me steeds voor gehouden maar voel me toch wel even goed K.. nu wachten tot menstruatie doorzet en weer naar de volgende ronde....

Terug
Bovenaan